حضور وحدت آفرین مردم سراسر ایران برای اعلام انزجار از آشوبگران + فیلم

بار دیگر مردم بابصیرت ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند خط آنها از آشوبگران و اغتشاشگران جداست.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، خیابان‌های شهرهای مختلف ایران بار دیگر شاهد حضور میلیونی مردمی بود که ثابت کردند علی‌رغم داشتن مشکلات اقتصادی، حامی نظام و وطن خودشان هستند و به دشمنان اجازه سوءاستفاده نمی‌دهند.

 

 


بیشتر بخوانید: حرکت خودجوش مردم ایران در دفاع از امنیت کشور + فیلم 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۵۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
باید بدون اقماض باعث و بانی یر هم زنندگان نظم و آرامش مملکت و همپیمانانشان را و عاملین آتش زنندگان بانکها و پمپ بنزینها و دیگر اموال عمومی و خصوصی مردم که توسط اغتشاشگران داخلی و خارجی صورت گرفت را و نزولخوران محارب با خداوند جل جلاله بی وژدان را با هم محاکمه کنند و صدای مظلومانه اعتراض مصالحت آمیز مردم بینوا را بشنوند و جوابگوی گرانیها و فقر مردم مظلوم باشند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ .
لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
اینترنت همراه اول کاشمر وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
اهواز
۱۷:۲۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
تروخدا حالا که دیگه راهپیمایی هم کردیم واستون این نت همراه رو وصل کنید ما هم آدمیم کار داریم بخدا... خرجیمون رو از نت درمی‌آودریم... تروخدا پیگیری کنید... حداقل یه گزارش تهیه کنید و زمان دقیق وصلش رو بپرسید
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد
۱۷:۲۲ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
سلام باشگاه خبرنگاران عزیز تروخداااااااااااااااااااا پیگیریییی کنیددددددد که اینترنت همراه درشهر تهران کی وصل میشهههه لطفاااااااااااا خواهشاااااااا به خدااااااا کار داریم بااینترنت