احسان عبدی پور کارگردان بوشهری این روزها در حال فیلمبرداری اثر جدید خود در زادگاهش است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احسان عبدی پور کارگردان بوشهری این روزها در حال ضبط اثر جدید خود به نام «موسی» در زادگاهش است.

این فیلم با حمایت بنیاد سینمایی فارابی تهیه می‌شود.

«موسی» چهارمین فیلم احسان عبدی پور به شمار می‌رود و راوی پشت پرده زندگی آدم‌هایی است که در هر دادگاهی پا می گذارند، مجرم و محکوم نام می گیرند.

بیشتر بازیگران فیلم، بومی هستند و حمید فرخ نژاد و چند تن از بازیگران شناخته شده کشور هم در این اثر نقش ایفا می‌کنند.

عبدی‌پور پیش از این گفته بود، بوشهر جهان قصه‌های من است پس فیلم‌هایم را آنجا می‌سازم.

او درباره داستان فیلم موسی هم گفته بود، این بار کمی جهان غریب‌تری از آدم‌های دیده‌نشده‌تر، مستمسک ساختِ جهان قصه فیلم شده است.

این کارگردان بوشهری اشاره کرده بود، برای نگارش هیچ‌کدام از فیلمنامه‌هایم اینقدر زمان صرف نکردم ضمن این که این‌بار خوش‌اقبالی برخورداری از همفکری حمید فرخ‌نژاد را هم داشتم و به همین سبب دلم می‌خواهد بگویم به‌طرز اغراق‌آمیزی وابسته و علاقه‌مند به نتیجه کار هستم.

عبدی پور، کارگردانی سه اثر سینمایی، تنهای تنهای تنها، همسنگار،پاپ و تیک آف، فیلم تلویزیونی افسانه ۹۸ و مجموعه تلویزیونی آرماندو را در کارنامه دارد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ظهر امروز با حضور در محل ضبط فیلم موسی در اسکله والفجر بوشهر با عوامل فیلم دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا تابش گفت: فیلم موسی یک فیلم بومی محلی مفید و تاثیرگذار است که ضمن پرداختن به موضوع بومی از بازیگران بومی در ساخت بهره می‌برد.

وی افزود: به تصویر کشیده شدن بخش هایی از فرهنگ، زندگی و رسوم مردمان خونگرم شهر بوشهر در این فیلم از جذابیت های آن است.

انتهای پیام/ک

تولید فیلم جدید عبدی پور در بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.