استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت فراهم سازی زمینه‌های جلب مشارکت حداکثری در انتخابات از متولیان امر خواست تا خدمات و دستاورد‌های دولت و نظام را به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در نشست معاونین فرمانداران و بخشداران که امروز پیرامون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف وزارت کشور برگزاری انتخابات در کشور است، گفت: این دوره از انتخابات به دلیل شرایط خاص کشور و موضوعات بین المللی و منطقه‌ای برای کشور حایز اهمیت است.

مقام عالی استان بر ایجاد فضایی برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخاباتی ایجاد فضایی سالم و رقابتی با موضع گیری بی طرفانه است تا با ایجاد اطمینان بیشتر در مردم شاهد حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.
 
استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج پدیده فراملی است و کسی نمی‌تواند از امکانات و تفکرات بسیج سوء استفاده کند، بسیج باید خیلی بالاتر از جریانات سیاسی قرار گیرد.
 
وی با ییان اینکه همه ما بسیجی هستیم اظهار داشت: همه باید در جهت حفظ تمامیت، وحدت و اطاعت از رهبری حرکت و در مقابل تهدیدات دشمنان با هوشیاری کامل و افزایش آگاهی مردم برنامه ریزی و ایستادگی کنیم.

شهریاری همچنین با اشاره به اقدامات و عملکرد دولت در استان اظهار داشت: این اقدام و عملکرد‌ها باید به مردم اطلاع رسانی شود چرا که پروژه‌های بزرگی که سال‌ها در استان نیمه تمام مانده بود تکمیل و بهره برداری از آن‌ها آغاز شد.
 
مقام عالی استان افزود: در سه ماهه اخیر بیش از ۴ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح استان با حضور مقامات ارشد کشوری به افتتاح رسیده است.
 
همچنین در زمینه بهبود و ارتقا شاخص‌ها اقدامات خوبی در استان صورت گرفته، که همه نشان از اقدامات خوب دولت در استان است که باید اطلاع رسانی شود.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.