مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه گفت : روحانیت همواره در پیروی از ولایت پیشگام است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام مهدی عزتی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه گفت : فرهنگ مقدس بسیج فرصت مغتنمی است تا همه آحاد مردم و مسئولان با تاسی به این فرهنگ و تفکر ناب به قله‌های رفیع موفقیت برسند.

او گفت : همانطور که مقام معظم رهبری فرمود بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس تابلوی زیبایی از رشادت و ازخودگذشتگی ترسیم کردند و روز‌ها شیران میدان و شب‌ها زاهدان بودند.

حجت الاسلام عزتی گفت: نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مختلف نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی این قشر موثر در جامعه اسلامی دارد.

او به نقش روحانیت در انقلاب اشاره کرد و گفت: هرکجا نیاز به دفاع از انقلاب و رهبری احساس شود روحانیت به صورت خودجوش حضور پررنگ خواهند داشت.

این مسئول گفت: بسیج طلاب در این سال‌ها بهترین زمینه را برای تبلیغ و ترویج دین و سیاست باز کرده است و همانطور که ائمه ما همه اهل سیاست بودند روحانیت نیز در این زمینه دین را از سیاست جدا نمی‌دانند و به عنوان کسی که از رهبری دفاع می‌کند در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند.

او ترویج فرهنگ انقلابی و سبک زندگی اسلامی در فضای جامعه را یکی از اهداف مهم طلاب بسیجی دانست و گفت: باید هرکجا که نیاز است روحانیت اولین اقشاری باشند که از ولایت و رهبری پشتیبانی می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

فرهنگ مقدس بسیج فرصت مغتنم

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.