معاون آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: ارتقاء سطح آموزش کارکنان یکی از مولفه‌های رشد و بالندگی هر سازمانی است و باید به آن توجه کرد.

توجه به ارتقاء سطح آموزش کارکنان در استان ایلامبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,سرهنگ جهانگیر زارعی معاون آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: یکی از مواردی که همواره باید به آن توجه داشت، ارتقاء سطح آموزش کارکنان است که این موضوع یکی از مولفه‌های اصلی رشد و بالندگی هر سازمانی به حساب می‌آید و نیروی انتظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

او هنر مدیریت را حفظ و ارتقاء توانمندی کارکنان در ابعاد مختلف دانست و افزود: همه مدیران و فرماندهان باید مسیر رشد و تعالی کارکنان زیر مجموعه خود را هموار کرده و از استعداد و توانمندی‌های آنان در جهت رشد سازمانی استفاده بهینه و موثر کنند.

زارعی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان ایلام در راستای ارتقاء دانش کارکنان در حوزه‌های مختلف تلاش جدی دارد ادامه داد: پلیس ایلام در حوزه دانش انتظامی در بین استان‌های هم گروه رتبه برتر را کسب کرده است که این موضوع نشان از سعی و تلاش این پلیس در جهت حفظ حقوق شهروندان دارد.

او اظهار کرد: پلیس استان ایلام همچنین توانست با برنامه ریزی‌های درست و به موقع و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و ... در حوزه ارزش یابی و اثربخشی در جامعه هدف در بین استان‌های هم گروه رتبه دوم را کسب کند.

انتهای پیام/ ن

کسب رتبه برتر پلیس ایلام در حوزه دانش انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.