جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: بار اصلی برقراری امنیت و برخورد با ناهنجاری‌ها بر دوش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است.

بار اصلی برقراری امنیت بر دوش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,  سرهنگ علی کرمی جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت از وظایف مشترک نیروی انتظامی و قوه قضائیه است که هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقی می‌توانند منشا خدماتی ارزنده به جامعه باشند.

او با اشاره به اینکه بار اصلی برقراری امنیت و برخورد با ناهنجاری‌ها و جرایم بر دوش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است مطرح کرد: نیروی انتظامی با خلوص نیت و اقتدار، همراه با مهربانی در خدمت آسایش و آرامش مردم است و خدمت صادقانه به مردم را افتخاری بزرگ برای خود می‌داند.

کرمی با اشاره به اینکه تعامل پلیس و دستگاه قضا در پیشبرد اهداف امنیتی و پیشگیری از وقوع جرایم موثر خواهد بود ظهار کرد: تعامل دستگاه قضا و پلیس می‌بایست دو سویه و به صورت مستمر باشد.

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی بیان کرد: همکاری و تعامل هرچه بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی، آثار و برکات مفیدی دارد که بدون تردید خروجی آن موجب خدمت رسانی بهتر به مردم و رضایت حداکثری آحاد جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ ن

تعامل دوسویه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.