مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران مازندران گفت: تلاش استکبار جهانی براندازی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام یدالله غلامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران مازندران در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه شیلات مازندران با اشاره به حوادث اخیر در کشور به روند دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی و نیز دلایل نظر حکیمانه مقام معظم رهبری درخصوص تصمیمات سران قوا در زمینه افزایش قیمت بنزین گفت:در زمان حاضر نیز استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون (بیش از چهاردهه) در ستیز با نظام اسلامی بوده است.

او روند دشمنی استکبار با نظام اسلامی رادر چهار مرحله بیان کرد و افزود: در دهه اول انقلاب هدف دشمن براندازی نظام بود که خود را در شیوه‌های مختلف از جمله حوادث کردستان، ترور، کودتا نشان داد.

حجت الاسلام غلامی گفت: دهه دوم نیز هدف استکبار، تغییر ساختار نظام بود که د راین مرحله تهاجم فرهنگی، ایجاد روزنامه‌های زنجیره‌ای از جمله این اقدامات بوده است.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران مازندران افزود: در دهه سوم انقلاب هم نقشه و هدف دشمن مهار جمهوری اسلامی بود که موضوع هسته‌ای هم بهانه‌ای و دستاویزی برای آن‌ها شده بود و هدف آن‌ها در اینجا جلوگیری از قدرت منطقه‌ای شدن ایران بودو تلاش کرد تا ایران نقشه جدید خاورمیانه‌ای آنهارا بپذیرد و از جنبش‌های اسلامی منطقه حمایت نکند.

او گفت: در دهه چهارم که اکنون در آن بسر می‌بریم دشمن دوباره به رویکرد اولش یعنی تغییر نظام و براندازی روی آورد البته با شیوه‌های غیر نظامی (ایجاد بستر نارضایتی میان مردم با شیوه‌های اقتصادی) که وضعیت حوادث اخیر در کشور گوشه‌ای از این توطئه‌ها است.

حجت الاسلام غلامی افزود: حمایت منطقی از اجرای تصمیم با بستر قانونی، اعتبار بخشی به ساختار حکومت، مشی مبتنی بر اخلاق و جوانمردی و ضرورت حفظ استقلال و نیز مصحلت را از جمله دلایل حکیمانه بودن نظر مقام معظم رهبری در خصوص حوادث اخیر برشمرد.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه شیلات مازندران قدردانی شد.

انتهای پیام/ س
 

تلاش استکبار جهانی براندازی نظام اسلامی

برچسب ها: بسیج ، شیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.