رییس مرکز نشر و آثار ارزش‌های انقلاب اسلامی مازندران گفت: اگر حمایت رهبری از تصمیم سه قوا در قبال گرانی بنزین نبود مطمنا مشکلات جامعه ما امروز بیشتر بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار ملکی رییس مرکز نشر و آثار ارزش‌های انقلاب اسلامی مازندران در جمع بسیجیان بهشهر با بیان اینکه فرمان رهبری برای ما فصل الخطاب است، گفت: یک بار دیگر کشور ما در مقابل دسیسه‌های دشمنان بیمه شد و در تصمیمات اخیر سه قوا اگر حمایت رهبری نبود امروز کشور ما می‌بایست تاوان سنگینی را می‌پرداخت.

او با تاکید بر اینکه همه ما باید تفکر بسیجی داشته باشیم گفت:امروز همه ما از مسولان گرفته تا احاد مردم بسیجی هستیم و بسیج فقط بنام افرادی خاص نیست.

سردار ملکی افزود:تفکر بسیجی باید منتشرشود از تکریم مردم در ادارات گرفته تا توجه به محرومان در دورترین نقاط استان و نباید یک بسیجی کاری کند تا مردم را خسته شوند چرا که مردم، ولی نعمتان ما هستند.

رییس مرکز نشر وآثار انقلاب اسلامی مازندران در باب بسیج و بسیجی بودن گفت: همه آنانی که در کشور ما افنخار آفریدند بنام بسیج بودند همچون سردار کابلی و شهدای مدافع حرم که کشور را در مقابل حملات دشمن درآنسوی مرز‌ها حفظ کردند.

او افزود: اگر قرار است برای همیشه بیمه انقلاب باشیم باید در خط شهدا و ولایت باشیم.

سردار ملکی در گوشه‌ای از سخنان خود از کینه توزی ابر قدرت‌ها مخصوصا امریکای جهانخوار اشاره و گفت:امروز دشمنان ما از دست مردم ایران به عجز آمدند چرا تمام دسیسه‌های آنان را با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب نقش بر آب می‌کنند.

وی در پایان گفت مرد م ما بیدار و بصیرند و در حقبقت ما بدون مردم محکوم به فنا هستیم.

انتهای پیام/س
 

نقش مهم حمایت رهبری از سران قوا در مسئله قیمت بنزین

برچسب ها: حفظ آثار ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.