نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: نمایشگاه دستاورد‌های بسیج مجموعه ارزشمندی برای پیشبرد اهداف انقلاب است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های بسیج در فرهنگسرای شهرکرد با بیان اینکه رسالت رسانه‌های انقلابی برجسته کردن منویات رهبری است اظهار داشت: انتظار از رسانه‌های انقلابی و بسیجی این است که اهداف و منویات مقام معظم رهبری را هر چه می‌توانند برجسته کنند.

او افزود: از رسانه‌های انقلابی این انتظار است که اهداف و منویات مقام معظم رهبری را هرچه می‌توانند برجسته کنند و نگران نباشند.

نکونام اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری با تمام وجود برای پیشبرد اهداف انقلاب، اهداف حضرت امام (ره) و اهداف اسلام ایستاده اند و نیاز است که در این راستا حمایت همه جانبه صورت بگیرد.

او ادامه داد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و همچنین سایر دستگاه ها، در راستای اهداف رهبر معظم انقلاب محکم باشند و از هیچ چیزی نترسند.

امام جمعه شهرکرد، اختراعات و ابتکارات علمی و فناوری ارائه شده در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله بسیج استان چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد را نیز مجموعه ارزشمندی دانست که برای پیشبرد اهداف انقلاب مؤثر است.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هم در این بازدید گفت: رسالت بسیج، پاسداری از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در هر زمان و هر مکان است.

او با اشاره به پیشتازی بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله علم و فناوری افزود: از آنجایی که بسیجیان هم تحریم و هم تهدید دشمنان را باور کرده‌اند، با تلاش خود، پیشرفت چشمگیری داشته اند.

نمایشگاه دستاورد‌های بسیج چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۴۰ سالگی تأسیس بسیج در هفته بسیج در فرهنگسرای شهرکرد برپاست.

انتهای پیام/ف

رسانه‌ها در راستای اهداف رهبر معظم انقلاب محکم باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار