رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

افزایش قیمت۹ قلم کالا در بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از کاهش قیمت ۴ قلم کالا و افزایش قیمت ۹ قلم کالا خبر داد.

افزایش قیمت۹ قلم کالا در بازار/۴قلم کالا کاهش یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت : از مجموع ۱۲۳ قلم کالای اساسی قیمت ۴ قلم کالا کاهش و ۹ قلم افزایش یافته است.

خلیل قاسمی یکشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت :۱۲۳ قلم کالایی که به عنوان کالای اساسی ذکر شده‌اند به صورت روزانه رصد می‌شوند که ۹ قلم از این تعداد از یک درصد تا ۶۱ درصد (گوجه فرنگی) افزایش قیمت یافته اند.

او افزود : چهار قلم از اجناس در بازار هرمزگان با کاهش قیمت روبرو شدند.

رئیس سازمان صنعت، صنعت و تجارت هرمزگان گفت: روغن موتور یک درصد، لوبیا قرمز و چیتی هفت درصد و سه درصد کاهش داشته‌اند.

قاسمی  افزود :  در حوزه آهن آلات با افزایش قیمت مواجه بودیم،  این افزایش قیمت به اطلاع وزیر رسانده شد و مقرر شد که یک عرضه گسترده در بورس انجام شود تا بازار به حالت تعادل برسد.

او گفت : گوجه فرنگی (۶۱ درصد)، تخم‌مرغ، خیار سبز، آهن‌آلات (یک تا دو درصد) و سیب‌زمینی درجه یک از جمله اقلامی بودند که به تاثیر از بازار کشور قیمت افزایشی به خود گرفتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود : با تمام امکانات به این موضوع ورود کردیم و تقریبا تا امشب جلسات به صورت روزانه با حضور فرمانداران برگزار شد.

خلیل قاسمی گفت  : جلسه‌ای با عنوان توجیه بازرسان برگزار شد و پس از آن نیروهای بسیجی  دسته‌بندی شدند و در تمام شهرستان‌های استان هرمزگان نیروهای بسیجی حضور دارند و بازرسی‌ها به صورت محسوس، غیر محسوس، موتور سوار و ماشین سوار ساماندهی شدند.

انتهای پیام/ ن

افزایش قیمت ۹ قلم کالا در بازار

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.