رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

توزیع برنج پاکستانی به نرخ مصوب درهرمزگان/هر گونی ده کیلو گرمی ۸۹۰ هزار ریال

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از توزیع ۷۶۸ تن برنج پاکستانی با نرخ مصوب دراستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۷۶۸ تن برنج پاکستانی در استان با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

خلیل قاسمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان  با حضور فرمانداران شهرستان‌ها و دیگر اعضا گفت: با توجه به کمبود برنجی که اخیرا در استان به وجود آمده بود تصمیم بر واردات برنج در استان گرفته شد.

او افزود: توزیع برنج از فردا در فروشگاه‌های بزرگ، زنجیره‌ای و تعاونی‌ها در سراسر استان با قیمت ۸۹۰ هزار ریال صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا شهروندانی که با مسافر بر‌های شخصی جا به جا می‌شوند در صورت مشاهده افزایش خودسرانه قیمت‌ها بتوانند شماره پلاک خودرو را برای اعمال جریمه گزارش دهند.

قاسمی افزود: اگر این عمل صورت بگیرد افزایش قیمت نخواهیم داشت و همچنین افراد شناسنامه دار قیمت‌ها را به صورت خودسرانه بالا نخواهند برد.

او در خصوص طرح نظارتی درج قیمت گفت: طرح کنترل درج قیمت در استان از یکم آغاز و تا ۳۰ آذر ماه آغاز شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود:درج نکردن قیمت بستری را برای برخی افراد فراهم می‌کند تا سایر مشکلات را به وجود بیاورند.

انتهای پیام/ر

اجرای طرح کنترل درج قیمت در هرمزگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام بس کنید از 2سال قبل روند افزایش قیمت هفته ای بوده اقلام تا 200درصد هم گران شده وهمیشه از تلویزیونشنیدیم هیچ چیز نباید گران شود پیگیری بشه لطفا
آخرین اخبار