باحمایت مالی وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری ثبت اختراع خارجی واحدهای فناور شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان فراهم شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در طرحی مشترک اقدام به حمایت مالی از ثبت اختراعات خارجی (patent) اعضای هیات علمی و دانشجویان مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد فناوری کرده است.

در این اقدام مشترک، پیش‌بینی شده است تا ۹۰ درصد از هزینه‌های ثبت اختراعات در خارج از کشور، از طریق منابع تخصیص داده شده وزارت عتف و معاونت علمی و به واسطه کانون پتنت ایران پرداخت شود.

واحد‌های فناور که متقاضی ثبت اختراع خارجی هستند می‌توانند تقاضای خود را به اداره انتقال فناوری و تجاری‌سازی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به نشانی ایمیل OTM@istt.ir ارسال کنند.

همچنین برای آشنایی با مباحث ثبت اختراعات خارجی متقاضیان می‌توانند فایل خلاصه شده در خصوص اهمیت و نکات کلیدی ثبت اختراع خارجی را در پایگاه اینترنتی شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان به نشانی https://www.istt.ir/dorsapax/userfiles/file/pdf/patent.pdf مطالعه کنند.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با ایجاد و بهره‌برداری از مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری وابسته به خود توانسته است با نقش‌آفرینی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رشد و توسعه بیش از ۵۰۰ واحد فناور، قدم‌های موثری را در راه توسعه اقتصادی کشور بردارد.

انتهای پیام/م

 

حمایت وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری ازثبت اختراع خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار