سرپرست فرمانداری شهرضا از تولید 15 داروی جدید در شرکت دارویی تازه تأسیس در این شهرستان خبرداد که یکی از این داروها منحصر به ‌فرد است و ثبت اختراع دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسین داراب عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با اشاره به اینکه سهمیه اشتغال شهرستان مانند سال گذشته است، اظهار کرد: اگر اشتغالی در شهرستان ایجاد شود، نشان می‌دهد که مجموعه شهرستان برای رفع معضل بیکاری در شهرضا اقدام کرده‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت ورود سرمایه‌گذاران به شهرستان و حمایت از آن‌ها، گفت: نباید سرمایه‌گذاران را در شهرستان با بوروکراسی اداری از دست بدهیم.

سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه شرایط را باید برای سرمایه‌گذاران در شهرستان تسهیل کنیم، بیان داشت: در هفته گذشته یک شرکت دارویی با 150 نفر اشتغال در شهرک رازی شهرضا به بهره‌برداری رسید که این شرکت دارویی 15 داروی جدید تولید می‌کند و یکی از این داروها منحصر به ‌فرد است و ثبت اختراع دارد.

داراب با بیان اینکه باید دست مردم را گرفت، اظهار کرد: مردم مشکل دارند، مطالبات‌شان نیز به‌ حق و به‌ جا است، شرایط اقتصادی سبب شده بیکاری در کشور و شهرستان افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه اگر آمارها درست نباشد با مشکل روبه‌رو می‌شویم، افزود: به هیچ وجه نباید برای سرمایه‌گذاران در شهرستان مشکل ایجاد کرد، اگر سرمایه‌گذار به شهرضا آمد باید ماندگار شود.

سرپرست فرمانداری شهرضا با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال باید کار جدی کرد، ادامه داد: جمعیت شهرستان شهرضا براساس سرشماری نفوس و مسکن 159 هزار نفر است که 112 هزار نفر آن بین 15 تا 64 سال هستند یعنی جمعیتی که باید اشتغال داشته باشند.

داراب با بیان اینکه براساس آمار اداره کار شهرضا 8 هزار نفر بیکار در شهرضا ثبت‌نام کرده‌اند، اذعان کرد: براساس تعهد 4 هزار نفری شهرضا در سال 96 باید نصف این جمعیت بیکار کاهش پیدا کند.

 

انتهای پیام/م

 

تولید داروی منحصر به فرد در شرکت دارویی تازه تأسیس شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.