نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلام گفت: این اقتدار و صلابت پلیس بود که اغتشاشگران را زمین‌گیر و دشمنان انقلاب و نظام را از دست‌یابی به اهدافشان بازداشت.

اقتدار و صلابت پلیس  اغتشاشگران را زمین‌گیر کردبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد تجری پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: هفته گذشته و به‌دنبال برخی مطالبه‌گری مردم از دولت، عده‌ای از عناصر داخلی دشمنان دست به اقداماتی زدند که که برای مدت کوتاهی در جامعه هرج و مرج ایجاد شد.

او افزود: این افراد که تحت آموزش دشمنان سرسخت انقلاب نیز قرار گرفته بودند با سوء‌استفاده از شرایط ایجاد شده دست به تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به مراکز خدماتی و عمومی کرده و حتی به اموال مردم نیز رحم نکردند.

نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این میان نیروی مقتدر انتظامی با ورود به موقع خود اجازه فعالیت بیشتر به اغتشاشگران را نداد و کنترل اوضاع را در دست گرفت.

او ادامه داد: بدون شک اگر صلابت و اقتدار پلیس نبود اتفاقات بدتری رخ می‌داد، اما از خودگذشتگی ماموران در برابر عوامل داخلی دشمنان این اجازه را از آن‌ها گرفت.

او گفت: در این میان ماموران انتظامی کرمانشاه نیز بسیار مقتدرانه در صحنه دفاع از امنیت استان حاضر شده و حتی یک شهید بزرگوار را نیز تقدیم نظام کردند.

تجری بیان کرد: این شهدا سند‌های افتخار نیروی انتظامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و بر هیمنه انقلاب می‌افزاید.
انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.