فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برخورد پلیس با اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت عمومی سخت و قاطع است و همه آن‌ها در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

وظیفه ذاتی پلیس حفظ امنیت جامعه و برخورد با هرگونه ناآرامی و اغتشاش استبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با دو تن از اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار داشت: وظیفه ذاتی پلیس حفظ امنیت جامعه و برخورد با هرگونه ناآرامی و اغتشاش است.

او با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر، پلیس از همان ابتدا در صحنه حضور داشت، گفت: پس از آنکه مردم با بصیرت صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند نیروی انتظامی با قدرت به میدان آمد و توطئه دشمنان را خنثی کرد.

سردار جاویدان بیان کرد: برخورد با اغتشاشگران و ناامن کنندگان فضای جامعه یکی از مطالبات مهم مردم بود که پلیس برای تحقق این مطالبه پای کار آمد و قاطعانه با اراذل و اوباش برخورد کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی‌ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیر جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود،بیان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

او با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست، گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

سردار جاویدان حمایت مسئولان استان از اقدامات و برنامه‌های پلیس را باعث ارتقاء روحیه نیرو‌های پلیس در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم دانست.

انتهای  پیام/ز

 

 

مردم با بصیرت صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.