فلاح زاده: دروازه‌بان شاهین بهترین بازیکن زمین بود/ جوانگرایی هزینه دارد

بازیکن سایپا گفت: موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم، اما دروازه بان حریف بهترین بازیکن زمین بود و واکنش‌های خوبی داشت.

فلاح زاده: دروازه بان شاهین بهترین بازیکن زمین بود/ جوانگرایی هزینه داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد فلاح زاده بازیکن سایپا درباره توقف تیمش برابر شاهین شهرداری و ناکامی‌های بازیکنان این تیم در گلزنی گفت: چند بازی است که نتوانستیم گل بزنیم و این موضوع به یک معضل تبدیل شده، اما برابر شاهین شهرداری بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و چند موقعیت خوب داشتیم. به اعتقاد من دروازه بان تیم حریف به خاطر واکنش‌های خوبی که روی توپ‌های ما داشت، بهترین بازیکن زمین بود.

فلاح زاده افزود: گاهی اوقات شما گل نمی‌زنید و موقعیت هم ایجاد نمی‌کنید. در این صورت باید بترسید، اما وقتی که ۴ موقعیت مسلم گلزنی دارید و به دلیل بدشانسی توپ‌ها گل نمی‌شود، نشان دهنده این است که کارتان را به خوبی انجام می‌دهید. امیدوارم بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد و در هفته‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

بازیکن سایپا درباره اعتراض نیمکت این تیم به داوری گفت: نظر شخصی من این است که در صحنه اول، بازیکن شاهین شهرداری رمضانی را شارژ کرد و به همین دلیل صد در صد پنالتی بود. با این وجود قضاوت درباره این صحنه را باید به کارشناسان داوری بسپاریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا جوانگرایی و پوست اندازی بنیادی سایپا در لیگ نوزدهم، باعث نتایج ضعیف این تیم نشده است، تصریح کرد: وقتی از ابتدای فصل فلسفه باشگاه مشخص شده و تمام امور در راستای آن فلسفه که در سایپا جوانگرایی است، تنظیم شده انجام می‌شود. هنگامی که یک تیم جوان دارید، چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، موقعیت‌های زیادی دارید، اما توپ‌ها گل نمی‌شود و سوار بازی هستید، اما نتیجه آنطور که باید رقم نمی‌خورد. مسلما این بازی‌ها تجربه بازیکنان ما را بالاتر می‌برد و باعث می‌شود که آن‌ها بتوانند در آینده از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنند.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن سایپا پس از بازی با شاهین شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار