سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مجموعه ذوب آهن برای این پیروزی زحمت زیادی کشید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی یک بر صفر امشب (یکشنبه) تیمش مقابل فولاد در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: توانستیم فوتبال زیبا و حرفه‌ای را به نمایش بگذاریم و مجموعه ما برای رسیدن به چنین روزی تلاش زیادی کرد. خیلی دوست داشتم که امروز سه امتیاز بازی را بگیریم که خدا راشکر این اتفاق افتاد.

منصوریان: برای این برد زحمت کشیدیم/ باید از مدل ایتالیایی در خط دفاع استفاده کنیم

او افزود: ما در نیمه اول به گل رسیدیم اما فولاد پس از دریافت گل، هجومی تر بازی کرد. ما ۳ نقشه برای بازی داشتیم و نقشه دوم این بود که مدافعان کناری حریف را با عقب نشستن،‌ جلو بکشیم تا فضا برای ۲ مهاجم‌مان ایجاد شود. عقب نشینی، بخشی از تاکتیک ما بود اما بالا بازی کردن فولاد و ترس از باخت روی عقب بازی کردن ما تاثیرگذار بود.


بیشتر بخوانید: ذوب آهن یک - فولاد صفر/ شاگردان منصوریان از خان اول گذشتند


منصوریان ادامه داد: در بیشتر بازی‌ها شانس گل‌زنی داشتیم اما محافظت از گل برای ما سخت بود و باید یاد بگیریم که خیلی از بازی‌های مان را یک بر صفر ببریم و لازم نیست که بیشتر گل بزنیم. باید در بازی‌های سنگین از مدل ایتالیایی در خط دفاع استفاده کنیم. ما این قابلیت را داریم که در فاز حمله خودمان را به حریف تحمیل کنیم اما باید روشی استفاده می‌کردیم که گل نخوریم.

سرمربی ذوب آهن در مورد صحبت‌های نکونام مبنی بر اینکه بازیکنان ذوب‌آهن در نیمه دوم وقت تلف می‌کردند، گفت: من در بازی‌ها عادت دارم که دستم را تکان بدهم و بگویم که مالکیت توپ را در اختیار بگیرید. یک بار در بازی با تراکتور، حریف ۱۰ نفره شد، من به حدادی ‌فر گفتم که توپ را بیرون بزند تا تراکتور تعویض را انجام دهد. من خودم از اتلاف وقت بدم می‌آید. برد برای ما مهم و ترس در ساق بازیکنانم بود اما اعتقادم این است که برد به هر قیمتی فایده ندارد.

منصوریان: برای این برد زحمت کشیدیم/ باید از مدل ایتالیایی در خط دفاع استفاده کنیم

منصوریان درباره بازی آینده تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس خاطرنشان کرد: من به بازیکنانم گفتم بازی با فولاد را فراموش کنند و تا قبل از تمرین باید خوشحال باشیم. ما باید خودمان را برای بازی بسیار سخت مقابل نفت آماده کنیم که نتایج خوبی کسب کرده است. ما تلاش می‌کنیم که دو تا سه امتیاز در هر بازی کسب کنیم تا به موفقیت برسیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا خلعتبری را دیر به میدان می‌فرستد، بیان کرد: خلعتبری هر زمانی به بازی می‌آید تاثیر زیادی دارد. امروز به بازی رفت و با تجربه بازی کرد. او بازیکن حرفه‌ای است و همراه با حدادی فر بازیکنان مورد علاقه من هستند. درباره منظمی هم باید بگویم که من یک دوست صمیمی دارم که بازیکنان خوب را به من معرفی می‌کند. من به او هفت دقیقه فرصت دادم و او با ۱۶.۵ سال نمایشی بهتر از خیلی از بازیکنان ما داشت. البته من نگران او هستم چون بسیار ساده است. بازیکنان جوان تیم برای من مانند پسرم هستند و با آن‌ها صحبت می‌کنم که به فوتبال فکر کنند. من یکی از بهترین معلم زبان‌های آسیا را به اصفهان می‌آورم تا به بازیکنان جوانم زبان انگلیسی درس دهد و این یک اجبار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار