رئیس کل دادگستری مازندران در راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت در ساری، گفت: مردم نقش آفرینان اصلی حفظ امنیت در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت در ساری، گفت: امنیت از اساسی‌ترین و ضروری‌ترین نیاز هر جامعه است و در نظام اسلامی ایران نیز امنیت از واجبات است.

او با بیان اینکه در جامعه ابتدا باید اقدامات امنیت ساز از سوی متولیان امر در جامعه صورت پذیرد و در وهله دوم با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد شود، افزود: امنیت خط قرمز ماست و دستگاه قضائی با هرگونه عوامل ناامنی برابر قانون برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران نقش نیروی انتظامی و دیگر نیرو‌های امنیتی و نظامی در برقراری نظم و امنیت را بسیار پر رنگ دانست و گفت: ارزیابی ما از عملکرد نیروی انتظامی در کنترل و مدیریت حوادث اخیر بسیار مثبت است و از تلاش و زحمات همه جان برکفان نیروی انتظامی در حوادث اخیر قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام اکبری، افزود: مردم نقش آفرینان اصلی حفظ امنیت در کشور هستند و در همه صحنه‌ها حضور دارند و همواره کوشیده اند مرز خود را از مخلان نظم و امنیت جدا کنند.

او گفت: مردم با شنیدن سخنان و فرمان مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و با همکاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی اوضاع را کنترل و مدیریت کردند و در این راهپیمایی به ندای رهبری لبیک گفتند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران، افزود: مردم با تثبیت امنیت و آرامش در جامعه این پیام را به دشمنان نظام داده اند که تا پای جان و آخرین نفس مطیع امر ولایت هستند و هرگونه اخلال در نظم و امنیت را محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/س

حضور رییس کل دادگستری مازندران در راهپیمایی امنیت و اقتدار کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.