فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به نقش بصیرت مردم کشور ومشارکت گسترده در راهپیمایی حمایت از ولایت گفت:استفاده از ظرفیت مرکز هشدار الکترونیک پلیس می‌تواند در پیشگیری از سرقت بسیار موثر باشد که توصیه می‌شود مردم رابه استفاده از این سامانه تشویق کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،همایش پلیس ودهیاران توسعه، نظم وامنیت شهرستان‌های راور، زرندوکوهبنان با حضور سردار ناظری فرمانده انتظامی استان، امام جمعه راور، فرمانداران راور و زرند، مدیران دادگستر‌ی های راور، زرند وکوهبنان و دهیاران واعضای شورای تامین این سه شهرستان در سالن یاس نبی شهرستان راور برگزار گردید.

اژدری فرماندار راور ضمن تبریک هفته بسیج وبا اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه ما بسیج ۲۰ میلیونی داریم و روحیه مردم بسیجی است ومدیران نیز باید جهت پاسداری از آرمان‌ها وارزش‌های انقلاب اسلامی با همین روحیه به مردم خدمت کنند.

درادامه اژدری با بیان دو مقوله عنوان کرد:دهیاران وشورا‌ها علاوه بر مسائل عمرانی باید به مسائل دیگر نیز اهمیت داده شود خصوصا بحث‌های بحران‌های طبیعی واجتماعی باید پیش قدم باشند ودر رفع مسائل کوشا باشند و عبورساده از کنار مسائل به مسائل بحرانی منجر خواهد شد وهمیشه پیشگیری بهتراز درمان است وباید درمسائل کدخدا منشی عمل کرد وامین ونماینده مردم باشید وبا کار شبانه روزی مسائل حل وفصل شود.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان در همایش دهیاران شهرستان‌های راور، زرند وکوهبنان که در شهرستان راور برگزار شد گفت:پیرامون نفش دهیاران در توسعه نظم وامنیت با استاندار جلساتی داشیم که با توجه به امنیت اهداف مورد نظر مقرر شد. جلسات با دهیاران را به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم.

او با اشاره به اینکه رویکرد پلیس حفظ وایجاد امنیت اجتماعی با نگاه جامعه محوری است افزود: دراین رابطه در شهرستان راور میزبان دهیاران شهرستان‌های زرند وکوهبنان هستیم.

سردار ناظری بیان داشت:پلیس اقتدار توام با رافت ومهربانی دارد وهمواره در کنار مردم است وهمه باید به درک وسیع تری از امنیت به مصداق نعمتان مجهولتان برسند ودراین زمینه ابفای نقش کنند.

او تصریح کرد: دراین میان دهیاران به عنوان پل ارتباطی پلیس با مردم، وظیفه تولید امنیت را نیز بر عهده دارند ومهم است که چقدر از ظرفیت خود را به حوزه نظم وامنیت اختصاص داده اند.

او اظهار داشت: شهرستان‌های راور، زرندکوهبنان دربین دیگر مناطق شمال استان در زمینه جرائم مرتیط با عبور مواد مخدر به دیگر نقاط کشور مهم هستند وبنابراین در حوزه امنیت این مناطق نیاز به مشارکت مسئولانه واثر بخش دهیاران ومردم داریم.

در پایان همایش فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش بصیرت مردم کشور ومشارکت گسترده در راهپیمایی حمایت از ولایت گفت:استفاده از ظرفیت مرکز هشدار الکترونیک پلیس می‌تواند در پیشگیری از سرقت بسیار موثر باشد که توصیه می‌شود مردم رابه استفاده از این سامانه تشویق کنید.

انتهای پیام/ی

همایش پلیس ودهیاران توسعه نظم وامنیت در شهرستان راور برگزار گردید

 

برچسب ها: سپاه ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار