عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به بحث انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   لحظاتی پیش یکی از رسانه ها در خبری اعلام کرد فدراسیون فوتبال ایران با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای جانشینی مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران به توافق رسیده و قرار است این مربی پس از مذاکراتی که در ترکیه انجام می دهد به صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران شود.

برهمین اساس عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این موضوع اظهار داشت: در جلسه هفته پیش اعضای هیئت رئیسه هیچ صحبتی درباره برانکو نشد و اکنون هم هیچکس نمی تواند به صورت انفرادی درباره قطع همکاری با ویلموتس یا  انتخاب سرمربی جدید تصمیم بگیرد و باید این موضوع در جلسه هیئت رئیسه بررسی شود. من نمی دانم چه اقدام هایی درباره برانکو صورت گرفته است یا این موضوع تا چه اندازه جدی است اما به هر حال به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون هیچ اطلاعی از بحث برکناری ویلموتس یا انتخاب برانکو ندارم.


بیشتر بخوانید: شرط برانکو برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران


همچنین یکی از مسئولان اصلی فدراسیون فوتبال هم که در هفته های اخیر مذاکرات زیادی برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس با این مربی انجام داده ضمن بی اطلاعی از مذاکره با برانکو اعلام کرد: من از بحث مذاکره با برانکو بی خبر هستم و اجازه بدهید تا زمانیکه رئیس فدراسیون در این زمینه اظهارنظر نکرده از آن صحبت نکنم.


بیشتر بخوانیدحیای هاشمیان به کار ویلموتس خونسرد نمی‌آید/ نیاز تیم ملی به بدل کریم باقری


انتهای پیام/

آخرین اخبار از وضعیت تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
اقای وزیر ورزش فرمودن پول اقای ویلموتس رو حتی تا چن ماه جلوتر داده اند.ایا میتونید در صورت فسخ پولتونو بگیرید مطمئنا نه...چرا پول این ملت رو برباد میدید با این بی مبالاتیها
آخرین اخبار