نخعی با اشاره به راه‌اندازی شبکه نظارت عالیه پروژه‌های روستایی در استان سمنان گفت: هدف این طرح رصد پروژه‌های روستایی در امور زیربنایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا نخعی مدیرکل معاونت توسعه زیربنایی و مناطق محروم کشور گفت: با فعالیت صحیح این شبکه، بیش از ۵۰ درصد پروژه‌های روستایی در حوزه‌های زیربنایی سالانه رصد و پوشش داده خواهد شد.

او افزود: تکمیل حلقه‌های نظارتی استانی و ملی، ایجاد وحدت رویه در امر نظارت، بهبود گزارش‌های فنی و درنتیجه ارتقای کیفیت پروژه‌ها و استفاده بهینه از نیروی انسانی خصوصاً کارشناسان شهرستانی از اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه زیربنایی و مناطق محروم کشور بابیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اعضای این شبکه در راستای افزایش راندمان و کارایی توسط استانداری در دستور کار قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: آموزش امری بسیار مهم قلمداد می‌شود که اگر درست صورت گیرد بسیاری از امور جاری به‌درستی انجام خواهد گرفت.

نخعی بابیان اینکه خوشبختانه مساعدت و همکاری خوبی در سطح استان سمنان و دستگاه‌های اجرایی در این خصوص وجود دارد، اضافه کرد: انتظار می‌رود اعضا در بحث گزارش‌دهی و مستندسازی اهتمام جدی داشته باشند و اطلاعات‌پایه را در بانک اطلاعات به‌خوبی ثبت کنند.

انتهای پیام/ح

تکمیل حلقه‌های نظارتی استانی و ملی، ایجاد وحدت رویه در امر نظارت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.