فخری با بیان اینکه سیستم جدید نظارتی در حوزه پروژه‌های روستایی راه‌اندازی می‌شود، گفت: نحوه هزینه کرد اعتبارات در پروژه‌های روستایی رصد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه متأسفانه وجود دستگاه‌های نظارتی هم‌ارز یکی از آسیب‌های مدیریتی در کشور است، گفت: تعدد دستگاه‌های نظارتی و هم‌ارز با انجام امور موازی، قطعاً باعث کاهش کیفیت امور و پیشبرد اهداف خواهد شد.

او بابیان اینکه هدف این طرح افزودن سیستم جدید نظارتی نیست، افزود: در این طرح رصد و پیگیری نحوه هزینه کرد اعتبارات در حوزه پروژه‌های روستایی دنبال می‌شود.

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه قطعاً اطلاعات طرح‌ها و پروژه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی استان به کارشناسان شبکه نظارتی ارائه و تجزیه و تحلیل و پایش داده‌ها بر اساس این اطلاعات انجام می‌شود، ابراز داشت: لذا این مهم می‌طلبد تا دستگاه‌های اجرایی در حوزه ارائه اطلاعات‌پایه صحیح، جامع و کامل و همکاری و اقدامات لازم را به‌کارگیرند.

فخری در ادامه تصریح کرد: با اجرای این شبکه تغییری درروند پروژه‌های اجرایی دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان به وجود نیامده و درواقع هدف نحوه ارتباط‌گیری با دستگاه‌های اجرایی و ثبت اطلاعات پروژه‌ها برای دسترسی به هماهنگی بیشتر است.

انتهای پیام/ح

پیگیری نحوه هزینه کرد اعتبارات در حوزه پروژه‌های روستایی دنبال می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.