جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از تکمیل ۶ پروژه راهسازی و تامین آب شرب در دهستان حسینی شهرستان شادگان خبر داد.

تکمیل ۶ پروژه راهسازی و تامین آب شرب در دهستان حسینی شادگانسروان پاسدار مصطفی مجدی نسب جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۸۳ پروژه عمرانی و زیرساختی در حوزه‌های مختلف شامل؛ راه، تامین آب شرب، تامین آب کشاورزی و لایروبی انهار، احداث خانه عالم، احداث و تعمیر مسجد، احداث مدرسه، احداث دفتر خدمات دامپزشکی، شبکه برق در دستور کار این قرارگاه، قرار گرفت.

او با بیان اینکه از این تعداد پروژه، ۵۱ پروژه تکمیل شده اند افزود: ۱۶ پروژه در دهستان حسینی شادگان درحال تکمیل است و ۱۶ مورد آن نیز تاکنون آغاز نشدهاست.

سروان پاسدار مجدی نسب در تشریح جزئیات پروژه‌های مذکور بیان داشت: ۱۸ پروژه مربوط به راهسازی و ترمیم راه‌های روستایی است که از این تعداد، ۷ پروژه تکمیل شده، ۴ مورد آن درحال تکمیل و ۷ پروژه نیز تاکنون آغاز نشده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی تعداد پروژه‌های باقیمانده نیز آغاز گردد.

به گفته جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، ۱۳ پروژه مربوط به تامین آب شرب اهالی دهستان حسینی است که ۷ پروژه آن تکمیل شده و عملیات اجرایی ۶ پروژه نیز تاکنون آغاز نشده، ضمن اینکه ۴ پروژه مربوط به تامین آب شرب اهالی دهستان حسینی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.