جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از تکمیل ۲۸ پروژه راهسازی و تامین آب شرب در دهستان حسینی شهرستان شادگان خبر داد.

تکمیل ۲۸ پروژه راهسازی و تامین آب شرب در دهستان حسینی شادگانسروان پاسدار مصطفی مجدی نسب جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۸۳ پروژه عمرانی و زیرساختی در حوزه‌های مختلف شامل؛ راه، تامین آب شرب، تامین آب کشاورزی و لایروبی انهار، احداث خانه عالم، احداث و تعمیر مسجد، احداث مدرسه، احداث دفتر خدمات دامپزشکی، شبکه برق، احداث و تعمیر سرویس بهداشتی و حمام و بند سنگی ملاتی در دستور کار این قرارگاه، قرار گرفت.

او با بیان اینکه از این تعداد پروژه، ۳۸ پروژه تکمیل شده اند افزود: ۴ پروژه در دهستان حسینی شادگان درحال تکمیل است و ۴۱ مورد آن نیز تاکنون آغاز نشده است.

سروان پاسدار مجدی نسب در تشریح جزئیات پروژه‌های مذکور بیان داشت: ۱۵ پروژه مربوط به راهسازی و ترمیم راه‌‌های روستایی در دهستان حسینی است که از این تعداد، ۶ پروژه تکمیل شده، یک مورد آن درحال تکمیل بوده و ۸ پروژه نیز تاکنون آغاز نشده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی تعداد پروژه‌های باقیمانده نیز آغاز گردد.

به گفته جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، ۱۳ پروژه مربوط به تامین آب شرب اهالی دهستان حسینی است که ۷ پروژه آن تکمیل شده و عملیات اجرایی ۶ پروژه نیز تاکنون آغاز نشده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.