بازارچه محلی تایباد و مشکلاتی که همچنان باقی ست

بازارچه محلی تایباد، در فصل سرما نیازمند توجه بیشتر شهرداری این شهر است.

بازارچه محلی تایباد و مشکلاتی که همچنان با قی ستچند غرفه دار بازارچه محلی تایباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، از وضعیت فعلی بازارچه گلایه‌مند بودند، محمدی یکی از آن‌ها گفت: با گذشت ۷ ماه از به بهره برداری رسیدن بازارچه جدید در تایباد، هنوز سیستم گرمایشی مناسب در فصل سرما نداریم.

او با بیان اینکه برای ورود به این بازارچه از مرز دوغارون، ورودی مناسبی نیست، افزود: افرادی که قصد ورود به این محل را دارند مجبور هستند از مسیر خلاف وارد بازارچه شوند.

جمشیدی غرفه دار دیگری گفت: نبود سیستم روشنایی و کامل نبودن آسفالت بخشی از این مجموعه از دیگر مشکلات بازارچه است.

او ادامه داد: برای برگزاری مناقصه بین مالکان یا مستاجران غرفه‌های بازارچه، لازم است به افزاد آموزش داده شود تا برای واگذاری آن‌ها بتوانند بر سر یک قیمت مناسب و توافقی به نتیجه مطلوب برسند و از کلاهبرداری و اضافه قیمت جلوگیری شود.

بازارچه محلی تایباد از قدیمی‌ترین بازارچه‌های محلی خراسان رضوی است که در ۷ ماه گذشته توسط شهرداری این شهر به بازارچه جدیدی تبدیل شده است، این بازارچه به دلیل همجواری با کشور‌های همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است که با رفع مشکلات موجود در آن می‌تواند یکی از پتانسیل‌های مطرح در تجارت باشد.

همچنین در این بازارچه بیشتر اجناس از کشور افغانستان به فروش می‌رسد که شامل وسایل آرایشی، بهداشتی، پارچه، چای، دانه‌های روغنی و... است.

تاکنون از ۶۵ غرفه موجود در این بازارچه، ۶۲ غرفه فعال و ۳ غرفه غیرفعال می‌باشد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

بازارچه محلی تایباد منتظر نگاه ویژه شهرداری این شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.