مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم پس از شکست مقابل نفت مسجد سلیمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفت و گو با اخبار ورزشی درباره جلسه صبح امروز با گابریل کالدرون بیان کرد: صحبت‌های خوبی داشتیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در ادامه بازی‌ها به خصوص دیدار با نفت آبادان در جام حذفی موفق شویم.

او در خصوص وضعیت جذب مهاجم، بیان کرد: سه بازیکن خوب را برای پست مهاجم به کالدرون معرفی کردیم و قرار است او در این باره نظر بدهد. فکر می‌کنم مشکل تیم در زمینه گلزنی برطرف شود و امیدوارم تصمیم خوبی در این باره بگیریم. همچنین علی علیپور هم برای ۲ فصل آقای گل شده است و اطمینان دارم این مورد برطرف می‌شود. موقیعت‌های خطرناک زیادی ایجاد می‌کنیم که باید آن‌ها را به گل تبدیل کنیم.


بیشتر بخوانید: اتفاقی عجیبی در پایان بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت رخ داد


انصاری فرد در خصوص شایعه حضور مسئولان ویتوریا گیمارش در تهران برای مذاکره با علیرضا بیرانوند گفت: او از تیم‌های زیادی در ابتدای فصل پیشنهاد داشت، اما تاکنون هیچ مسئولی از باشگاه گیمارش به تهران نیامده است. نمی‌دانم این خبر‌ها چگونه و از چه طریقی مطرح می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره زمان بازگشت بشار رسن اظهار کرد: او مشکل پاسپورت داشت، اما قول داده فردا به تهران بیاید. به هر حال بازیکن تیم ملی عراق است و باید در بازی‌های رسمی به اردو‌های این تیم برود.

انتهای پیام/

اظهارات انصاری فرد درباره شرایط پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
برانکو رو برگردونید - وای به حالتون اگر این مهاجم هم توخالی از آب در بیاد - تیم رو عمدا کشیدین پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
شماهم تا میخواهید مهاجم بارید. لیگ تموم شده. کشتیدخودتونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
یکیش منشاست
آخرین اخبار