سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس، نام مهاجم برزیلی را از لیست تیمش خارج کرد.

به گزاش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و متحمل شکست یک بر صفر شد.

پیش از شروع بازی، کالدرون، نام جونیور براندائو برزیلی را از فهرست ۱۸ نفره خط زد تا این بازیکن برزیلی همراه تیم به ورزشگاه آزادی نیاید.

گفته می‌شود سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس، نام مهاجم برزیلی را به طور کلی از لیست تیمش خارج کرد و قرار است تا پایان نیم فصل دیگر به او بازی ندهد تا در تعطیلات زمستانی از این تیم برود.


بیشتر بخوانید: اتفاقی عجیبی در پایان بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت رخ داد


سرمربی سرخ‌ها به مدیرعامل باشگاه پیام داده که هر چه زودتر با بازیکن جدید خارجی توافق کند تا بازیکن جدید به لیست تیم اضافه شود.  

درباره فسخ قرارداد براندائو هم باید بدانید که باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی جونیور براندائو را با مبلغ ۵۷۳ هزار دلار جذب کرد و بعد از عملکرد ضعیفش، این باشگاه به دنبال راهی برای کنار گذاشتن او است. البته این بازیکن در زمان ورودش به ایران مبلغ ۱۵۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد و حالا این باشگاه از این بازیکن خواسته قراردادش را فسخ کند و راهی کشورش شود.

براندائو در ابتدای فصل، بازی‌های زیادی برای این تیم انجام داد، اما موفق به گلزنی نشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
آوردن همچین بازیکن بی کیفیتی برای تیمی به بزرگی پرسپولیس جای بررسی های فراوان دارد ... یا فساد هست یا بی عرضگی سرشار
آخرین اخبار