مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: سنت بر این است که اعلام کنیم امت امت یکپارچه را هیچ قدرتی نمی‌تواند آسیب زند.

امت یکپارچه را هیچ قدرتی نمی‌تواند آسیب زندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام سبحانی نیا مدیر حوزه علمیه قزوین در مراسم راهپیمایی میثاق با ولایت قزوین گفت:امتی که پشت سر رهبر، مسئولان نظام و انقلابش است هیچ قدرتی نخواهد توانست به آن آسیب برساند همان طور که امام راحل فرمودند که اگر پشت سر ولایت فقیه باشید هیچ آسیی نخواهید دید.

حجت الاسلام سبحانی نیا اضافه کرد: این ملت فدای رهبرش است، برای انقلابش جوان داده و ۴۰ سال پای انقلابش ایستاده است.

او گفت: نتیجه عمل مستکبران بی نتیجه است و به آنان توصیه می‌کنیم دست از فتنه گری بردارند و انقلاب ما را به حال خود بگذارند چراکه این انقلاب مردمی است و برای حفظ آن با قدرت ایستاده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: از شما مردم بصیر و آگاه قزوین قدردانی می‌کنیم که صف خود را از اغتشاشگران جدا کردید و افتخاری دیگر برای این استان آفریدید.

حجت الاسلام سبحانی نیا گفت: آن‌هایی که عامل این اغتشاش بودند بدانند که با این حرکتشان یک زحمت مختصر برای ما ایجاد کردند، اما رسوا خواهند شد.

او از مسئولان کشور به ویژه مسئولان اجرایی خواست در مسئولیتی که به عنوان امانت بر آن‌ها نهاده شده است، درست و صحیحح عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مسئولان باید در تصمیات خود قبل از اجرا به نکات مهم توجه کنند و خردمندانه تصمیم بگیرند و عمل کنند.

حجت الاسلام سبحانی نیا افزود: اگر خدایی نکرده مسئولان در تصمیمات اشتباه کنند هزینه بسیار سنگینی بر این ملت تحمیل خواهند کرد، اگر تصمیم درست هم بگیرند، ولی درست عمل نکنند باز دچار خسارت‌های جبران ناپذیری خواهیم شد.

او گفت: مسئولان باید طوری تصمیم بگیرند و اجرا کنند که اگر کارنامه ان‌ها در آینده مورد قضاوت قرار گرفت به آن افتخار کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: دور از انصاف است که مصالح این ملت فداکار دیده نشود و مردم آسیب ببیند و متحول ضرر و زیان شوند.

حجت الاسلام سبحانی نیا افزود: این مردم متحمل خسارت شده اند و در مقابل تحریم‌ها ایستاده اند و استحاق این را دارند که مسئولان آن‌ها را مانند خویشاوندان در جه یک خو د بدانند و آسایش آن‌ها را فراهم کنند.

انتهای پیام/ک

سنت بر این است که اعلام کنیم امت امت یکپارچه را هیچ قدرتی نمی‌تواند آسیب زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار