رئیس اداره صمت شهرستان بروجرد با اشاره به تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در سطح بازار پس از افزایش قیمت بنزین گفت: ۴۰ پرونده تخلف گرانفروشی در بروجرد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علی شاهرودی  رئیس اداره صمت بروجرد اظهار داشت: پس از افزایش قیمت بنزین، تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در سطح بازار افزایش یافت که در شهرستان بروجرد نیز ستاد تنظیم بازار تشکیل و اکیپ‌هایی برای نظارت بازار فعال شدند.

او افزود: طی یک هفته گذشته ۵۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی مختلف در بروجرد انجام شده که از این تعداد ۴۰ پرونده تخلف گرانفروشی برای واحد‌های صنفی که به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کالا‌ها و اجناس کرده بودند، تشکیل شد.

رئیس اداره صمت بروجرد عنوان کرد: واحد‌های صنفی بیشتر واحد‌های مواد غذایی و نانوایی بودند که چهار میلیارد و ۱۵۱میلیون تومان جریمه شدند.

او با اشاره به برخی تخلفات افزایش قیمت کرایه‌ها گفت: طی یک هفته گذشته دو آژانس در بروجرد اقدام به افزایش قیمت کرایه کردند که ۲۵۵ هزار تومان جریمه شدند.

رئیس اداره صمت بروجرد خاطر نشان کرد: شهروندان تخلفات گران فروشی را به ۱۲۴ گزارش دهند تا با گرانفروشی در هر زمینه‌ای برخورد شود.

انتهای پیام/م

۴۰ پرونده تخلف گران فروشی در بروجرد تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.