امام جمعه بیرجند گفت: برای پیروزی در مقابل دشمنان مردم باید با بصیرت عمل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمن با تشکیل اتاق فکر و جنگ اقتصادی و فرهنگی قصد ضربه زدن به کشور را دارد، گفت: برای اینکه در مقابل این توطئه‌ها پیروزشویم مردم ما باید هوشیار باشند.

او  با تشکر از مردم خراسان جنوبی برای بیان خواسته‌های خود در فضایی آرام گفت: مردم ما با بصیرت بالا خواسته‌های خود را مطرح و در کنار آن توطئه دشمنان را هم خنثی کردند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه برخی افراد برای پیشرفت کشور به خارجی‌ها دل بسته اند، گفت: جمهوری اسلامی ایران خواستار رابطه به همه دنیاست، اما باید این رابطه از موضع اقتدار باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه راه پیشرفت کشور توجه به داخل است گفت: اگر تفکر بسیجی در جامعه حکم فرما شود هیچگاه توطئه‌های دشمن به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: برخی در داخل، امور کشور را به برجام گره زده اند و بی تدبیری‌ها موجب شد تا مردم آزرده خاطر شوند و اعتراض کنند.

آیت الله عبادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و حمایت ایشان از تصمیم دولت در اصلاح قیمت بنزین گفت: حمایت رهبری حمایت از شخص نیست، بلکه حمایت از قانون و رای ملت بود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.