اضافه شدن ویژگی ضبط صدا به اپلیکیشن اوبر

اوبر برای ارتقاء ایمنی و ویژگی‌های کاربردی نرم‌افزار خود قابلیت کاربردی را به این نرم‌افزار اضافه کرد.

اضافه شدن ویژگی ضبط صدا به اپلیکیشن اوبربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوبر به عنوان بزرگ‌ترین سرویس دهنده خدمات حمل و نقل اینترنتی در آمریکا و حتی در برخی دیگر از نقاط جهان اعلام کرده است به زودی ویژگی ضبط صدا را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند. این ویژگی به دلیل افزایش ایمنی مسافران و رانندگان ایجاد شده و قرار است ابتدا به صورت آزمایشی در مکزیک و برزیل مورد استفاده قرار گیرد و پس از آن در آمریکا به کارگیری شود.


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن جدید اوبر، ایمن‌تر و پرکاربردتر


رانندگان اوبر می‌توانند پیش از سوار کردن مسافر خود این ویژگی را فعال کرده تا تمامی مکالمات درون خودرو ضبط شود. امکان فعال کردن قابلیت ضبط صدا برای مسافران نیز وجود دارد ولی هنوز مشخص نیست که آیا تنها می‎‌توان پس از سوار شدن به خودرو آن را فعال کرد یا خیر و آیا در میان سفر امکان غیرفعال شدن سرویس ضبط صدا وجود دارد یا خیر؟

اضافه شدن ویژگی ضبط صدا به اپلیکیشن اوبر

ضبط صدا، قابلیت امنیتی جدید اپلیکیشن اوبر

اوبر اعلام کرد به زودی ویژگی‌های این سرویس جدید را به طور دقیق اعلام می‌کند ولی کاربران باید پیش از هرگونه استفاده از خدمات ضبط صدا اجازه ارتباط اپلیکیشن با فایل‌های ضبط شده را به اوبر بدهند. بر اساس قوانین در نظر گرفته شده از سوی اوبر نه راننده و نه مسافر اجازه دسترسی به صداهای ضبط شده را ندارند. 

بسیاری از کاربران پس از سفر با خودروهای اوبر از اخلاق بد و واژه‌های غیراخلاقی استفاده شده توسط راننده اعتراض می‌کنند و حالا اوبر می‌خواهد با بررسی نحوه ارتباط راننده با مسافر و بالعکس در درجه اول ایمنی را افزایش داده و بعد از آن خدمات خود به مشترکان را بیشتر کند. البته اوبر در مسیر راه‌اندازی سرویس امنیتی ضبط صدا با مشکلاتی نیز رو به رو است. 

اضافه شدن ویژگی ضبط صدا به اپلیکیشن اوبر

در برخی از ایالت‌های آمریکا هرگونه ضبط صدا به جز در مواردی که مجوز لازم از فردی که صدای آن ضبط شده دریافت شود، جرم است. در نتیجه اوبر باید مذاکرات گسترده‌ای را با قانون‌گذاران این ایالت‌ها انجام داده و آن‌ها را راضی صدور مجوز لازم کند. 

انتهای پیام/

اوبر باردیگر ویژگی‌های امنیتی خود را اتقاء می‌دهد

برچسب ها: بهترین ها ، اوبر ، ضبط صدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار