فرماندار بوشهر گفت: آشوب‌های این هفته خسارت چندانی به تاسیسات و اموال عمومی و مردمی در این شهرستان وارد نیاورد.

آشوب‌ها خسارت چندانی به بار نیاوردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با محکوم کردن اغتشاشات اخیر بیان کرد: با تدبیر مسئولان توانستیم بدون اینکه آسیبی به کسی برسد آشوب و تنش را در شهرستان کنترل کنیم.

او افزود: هر شهروندی حق پیگیری مطالبات خود را از مسئولان دارد، اما نباید اجازه دهیم عده‌ای با موج سواری و سوء استفاده از مطرح کردن مطالبات، سبب تخریب اموال عمومی و خصوصی شوند.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه مطالبه‌گران واقعی به دنبال تخریب اموال عمومی نیستند، ادامه داد: برخی‌ها با سوء استفاده از این شرایط در تلاش برای ضربه زدن به نظام و ایجاد ناامنی در جامعه هستند.

جمشیدی گفت: با تدبیر مسئولان توانستیم کسانی که می‌خواستند اعتراض آرام مردم را تبدیل به تنش و آشوب کنند کنترل کنیم و به‌جز خسارت‌های مالی مشکلات دیگری در شهرستان بوشهر گزارش نشد.

او با اشاره به تغییر قیمت بنزین و با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم در تامین سوخت، افزود: همه موظف به اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین هستند، در همین حال مسئولان موظفند که مطالبات مردم را با حساسیت دنبال کنند.

فرماندار بوشهر از تامین سوخت آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی خبر داد و بیان کرد: در حال پیگیری برای تامین سهمیه سوخت ناوگان عمومی حمل و نقل، آژانس‌ها، سرویس‌های مدرسه و شناور‌های صیادی و سایر صنف‌های موجود در استان هستیم.

جمشیدی بیان کرد: تلاش می‌شود با ساماندهی مسافربر‌های شخصی درصورتی که تحت پوشش شرکت‌ها قرار داشته باشند سهمیه سوخت برای آنان اختصاص یابد.

او همچنین تاکید کرد: هیچ مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی در شهرستان بوشهر وجود ندارد.

فرماندار بوشهر به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند نیز اشاره کرد و گفت: همه امکانات و شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور پرشور مردم فراهم است.

جمشیدی عنوان کرد:براساس برنامه ریزی صورت گرفته، از ۱۰ تا ۱۶ آذر زمان ثبت نام داوطلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/ک

کنترل آشوب‌ها در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.