مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: هم‌اکنون از مجموع ۶۵ جایگاه عرضه سوخت بنزین در استان بوشهر همه جایگاه‌ها فعال است.

جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در استان بوشهر فعال هستندبه گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد بیوکی بیان کرد: در زمان حاضر ۳۴ جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی در استان بوشهر فعال است.

او از وارد شدن خسارت به یک جایگاه سوخت در شهر بوشهر بر اثر ناآرامی‌ها به علت افزایش نرخ بنزین خبر داد و تصریح کرد: در جریان برخی ناآرامی‌ها به علت افزایش نرخ بنزین تنها به یک جایگاه عرضه سوخت در شهر بوشهر خسارت وارد شد که با تمهیدهای انجام‌شده این جایگاه نیز وارد مدار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر بابیان اینکه زمان حاضر تانکرهای حامل سوخت با اسکورت و شرایط امنیتی خاص به شهرستان‌ها ارسال می‌شود عنوان کرد: هرچند شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مشکلی در تأمین سوخت ندارد و ذخایر موجود است اما همچنان میزان مصرف بنزین در استان به روند عادی خود نرسیده است.

بیوکی یادآور شد: میانگین مصرف روزانه بنزین در استان بوشهر یک‌میلیون و ۸۵۰ هزار لیتر است این در حالی است که در این شرایط میزان مصرف به ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار لیتر کاهش‌یافته است.

 او از افزایش میزان مصرف سوخت سیان جی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: رویکرد مردم نسبت به مصرف سی ان جی بیشتر شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

همه جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در استان بوشهر فعال است

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.