نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: راهپیمایی شهروندان ولایتمدار خرم آباد وفاداری مردم انقلابی را ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: راهپیمایی پرشور شهروندان ولایتمدار خرم آباد ثابت کرد که صف مردم منتقد از آشوبگران جدا است.

 میرعمادی روز چهارشنبه در سخنرانی راهپیمایی انزجار مردم ولایتمدار خرم‌آباد از آشوبگران اظهار داشت: امروز مردم با بصیرت وفاداری خود را بار دیگر به انقلاب ثابت کرده و نشان دادند فشار اقتصادی نمی‌تواند به امنیت و اقتدار نظام آسیب بزند.

او گفت: مردم از شکل اجرای مدیریت مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین گلایه دارند، اما از حمایت رهبری کوتاه نخواهند آمد و امروز آمده اند تا بگویند باوجود انتقادات، زمانیکه رهبر از تصمیم سران سه قوه حمایت کرد آن‌ها نیز تابع هستند.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: آمریکا، رژیم صهیونسیتی، معاندین و ضدانقلاب از این فرصت استفاده کردند، اما مردم باحضور در راهپیمایی صف خود را از اشرار و آشوبگر جدا می‌دانند.

آیت الله میرعمادی گفت: کشور در طول ۴۰سال شاهد صحنه‌های گوناگون بوده، اما با تمام وجود از انقلاب حمایت می‌کنیم و این حضور مردم در صحنه به دشمنان اجازه دخالت نمی‌دهد.

او اضافه کرد: اعتقاد، ایمان و وفاداری مردم برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط شده و مردم با حضور در صحنه پشتیبانی خود را از نظام، انقلاب و رهبری ثابت، در برابر توطئه‌های دشمن علیه کشور ایستادگی و امروز نیز این توطئه را نقش بر آب کرده اند.

 نماینده، ولی فقیه در لرستان مدیریت رهبری در بحران‌های ۴۰ ساله انقلاب را رمز ماندگاری نظام دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری جان، آبرو، وجود و همه حیات خود را برای مردم و انقلاب گذاشت و اکنون با هوشیاری و دوراندیشی خود از تصمیم سران قوا حمایت کرد.

میرعمادی حمایت رهبری از تصمیم سران سه قوا را نشانه بصیرت و مدیریت انقلابی ایشان دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب با صداقت مدافع نظام و انقلاب بوده، مصالح امور را در نظر می‌گیرد و بیش از دیگران بر گرانی‌ها واقف است.

او اضافه کرد: راهپیمایی امروز باعث شد تا صف آشوبگران و صف مردم منتقد جدا شود و مردم باوجود مشکلات دین خود را نسبت به انقلاب ادا کرده اند و اینک مسئولان باید به فکر آن‌ها باشند.

امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: مسئولان متعهد شده اند که افزایش درآمد ناشی از بنزین را به قشر آسیب پذیر پرداخت، از افزایش گرانی کالا جلوگیری و یارانه‌ها را به موقع واریز نمایند.

آیت الله میرعمادی افزود: امیدواریم مسئولان به تعهد خود به ملت و رهبر عمل کرده و اجازه ندهند گرانی و مشکلات بر مردم تحمیل شود چراکه ملت ایران جان، مال و وجود خود را در راه انقلاب فدا کرده اند.

انتهای پیام/ر

جدا بودن صف مردم منتقد از آشوبگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.