استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر چه سریع‌تر نسبت به آماده‌سازی ماشین‌آلات مدیریت بحران استان اقدام شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به ضرورت آمادگی ستاد بحران در طول سال گفت: تمامی ماشین‌آلات مرتبط با حوزه مدیریت بحران در این استان باید در طول سال آماده به کار و خدمت‌رسانی باشد این ماشین‌آلات در بخش‌های دیگر به کار گرفته نشوند.

او اضافه کرد: هر کدام از ماشین‌آلاتی که از سوی دفتر مدیریت بحران استانداری و یا با اعتبارات حوزه بحران تهیه و در اختیار دستگاه‌های اجرایی مختلف گذاشته شده است، نباید در بخش‌های دیگر به کار گرفته شود.

عباسی، رصد آخرین وضعیت ماشین‌آلات مرتبط با حوزه بحران در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: در صورتی که برخی از این ماشین‌آلات نیاز به تعمیر دارد، باید هر چه سریع‌تر نسبت به آماده‌سازی آن اقدام شود.

او تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری این مهم را پیگیری و در صورت سهل‌انگاری یا امتناع احتمالی هر کدام از مسئولان باید مدیرکل مربوطه به تخلفات اداری معرفی شود.

عباسی یادآور شد: دفتر مدیریت بحران استانداری و دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان نیز باید تمامی ماشین‌آلات خود را برای مقابله با بحران‌های احتمالی آماده به کار کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز روز‌های بحرانی، توزیع سوخت مایع نفت و گاز در مناطق سخت‌گذر و برگزاری مانور‌های تخصصی در دستورکار اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری باشد.

او گفت: برای نشست‌های بعدی وضعیت بحران‌های گذشته، روند تخصیص اعتبارات، وضعیت جذب و بحران‌های احتمالی آینده مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

عباسی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری جذب سریع‌تر اعتبارات سیل بهار امسال در استان را با اولویت پیگیری کنند.

او با اشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت افزود: مردم نجیب و انقلابی چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه با حضور خودجوش با اشرار حوادث اخیر اعلام انزجار و با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان اعتراض از راه قانونی را اقدامی مناسب اعلام و تصریح کرد: اعتراض‌ها نباید با تخریب اموال عمومی از سوی عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب همراه شود.

او یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری نشست‌هایی با کارکنان خود برگزار و نسبت به تشریع و تبیین محاسن و معایب این طرح اقدام کنند.

عباسی اظهار داشت: مصوبه کارشناسی شده سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین با موافقت و امضای مکتوب سران هر سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه و تایید مقام معظم رهبری با هدف مدیریت و توزیع بهینه سوخت اجرایی شده که بر اساس قانون لازم به اجراست.

او گفت: به طور یقین حرکت، خروش و حضور مردم چهارمحال و بختیاری در صحنه با هدف تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و اعلام انزجار از اشرار حوادث اخیر کشور به عنوان بزرگ زرینی افتخارآمیز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/خ

اعلام انزجار از اشرار حوادث اخیر کشور بزرگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار