همزمان با هفته بسیج، یک هزار و ۲۵۰ طرح محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری بهره برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته بسیج، دو هزار و ۵۲ برنامه در نقاط مختلف این استان اجرا می‌شود.

او افزود: بهره‌برداری از یک هزار و ۲۵۰ طرح محرومیت زدایی در مناطق محروم استان از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج است.

اکبری اضافه کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر استان و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و اعلام آمادگی بسیجیان برای حضور در صحنه‌های انقلاب، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های اقتصاد مقاومتی در مرکز استان، جشنواره تجلیل از جهادگران علم و فناوری بسیج، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های علمی، پژوهشی و فناوری بسیجیان و اعزام تیم‌های سلامت جامعه پزشکی به مناطق سخت و شهرک‌های صنعتی از جمله برنامه‌های محوری این هفته هستند.

او ادامه داد: نشست‌های بسیجیان حلقه صالحین و حضور بسیجیان در نماز جمعه، خدمات دهی رایگان در مراکز خدمات رسانی بسیج به عموم مردم، بهره برداری از برنامه خدمت رسانی و امنیت پایدار با برگزاری گشت‌های بسیجی محله محور و نشست انس با فرماندهان پایگاه‌های بسیج از دیگر برنامه‌های محوری هفته بسیج است.

اکبری گفت: رسالت بسیج، رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های است و دستور تشکیل بسیج ناشی از تیزبینی و آینده نگری امام خمینی (ره) در زمان خود بود.

او، حمایت از نخبگان علمی و افرادی که دارای ابتکارات و نوآوری و اختراعات هستند را یکی از وظایف علمی پژوهشی سپاه و بسیج بیان کرد و افزود: پیشرفت در این زمینه‌ها نیز مرهون الگوگیری از دفاع مقدس است.

اکبری، از خروش انقلابی مردم شهرکرد در ۲۸ آبان امسال در بیعت با ولایت و اعلام انزجار و خشم از افراد آشوبگر و غارتگر تقدیر کرد و گفت: مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی همیشه پیشتاز در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند.

انتهای پیام/ف

اجرای دو هزار و ۵۰ برنامه همزمان با هفته بسیج

برچسب ها: سپاه پاسداران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار