سومین کنفرانس بین المللی محاسبات نرم به میزبانی گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان گفت: سومین کنفرانس بین المللی محاسبات نرم با همکاری دانشگاه گیلان، انجمن سیستم‌های هوشمند ایران و انجمن سیستم‌های فازی ایران، ۲۹و۳۰ آبان در دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در رودسر برگزار می‏‌شود.

او افزود: این کنفرانس بین المللی با تاکید بر حل مسائل و مشکلات کلان ملی با حضور نخبگان و استادان ممتاز دانشگاهی، پژوهشگران و دانشجویان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه گیلان گفت: نظریه و محاسبات فازی، الگوریتم‌های فراابتکاری، شبکه‌های عصبی، روش‌های نرم در آمار، سیستم‌های هوشمند، یادگیری ماشین، داده کاوی و کاربرد‌های محاسبات نرم از محور‌های این کنفرانس بین المللی است.

احمد رضی افزود: ۵۱۵مقاله به دبیرخانه کنفرانس بین المللی محاسبات نرم ارسال شد که از این تعداد ۱۸۰مقاله برای سخنرانی و ۱۳۳مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.
او گفت: حضور استادان برجسته داخلی و خارجی در زمینه محاسبات نرم و ارائه آخرین دستاورد‌های علمی دنیا در قالب سخنرانی¬‌های عمومی و کارگاه‌های آموزشی، از مشخصه‌های بارز این کنفرانس بین المللی به میزبانی گیلان است.

رئیس دانشگاه گیلان، با اشاره به برگزاری ۴ کارگاه تخصصی در این کنفرانس، تصریح کرد: ۷ استاد برجسته از کشور‌های برزیل، چین، کره و هند و ۳ استاد برجسته داخلی در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.

 

انتهای  پیام/م.ع

گیلان، میزبان کنفرانس بین المللی محاسبات نرم

برچسب ها: دانشگاه ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.