دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین از تشدید نظارت تیم‌های بازرسی برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و برخورد با متخلفان صنفی برابر قانون در این شهرستان خبر داد.

مهدی طارمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: هرگونه افزایش قیمت در فروش کالا و خدمات به بهانه افزایش بهای بنزین هیچ توجیه قانونی ندارد و با هر گونه گران فروشی، احتکار و کم‌فروشی خارج از چارچوب قانونی برخورد خواهد شد.

او با بیان اینکه همه ظرفیت‌های نظارتی خود را در روند کنترلی قیمت‌ها به‌کار خواهیم گرفت اظهار کرد: توجیهی برای گرانی کالا‌ها و خدمات خارج از ضابطه و خود سرانه وجود ندارد و پذیرفته نیست و با هر گونه تخلفی به قید فوریت برخورد خواهد شد.

طارمی افزود: ۲۰ تیم بازرس ثابت و افتخاری دو تا چهار نفره تحت حمایت قانونی مراجع اجرایی و قضایی متشکل از ادارت تعزیرات و صمت و اتاق اصناف درآماده باش کامل قرار دارند و انجام وظیفه می‌نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین بیان کرد: بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود کالا یا افزایش غیرمنطقی قیمت و ارتکاب تخلف از سوی واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی همچنان ادامه دارد.

طارمی با تأکید بر اهمیت نقش شهروندان در جلوگیری از تخلفات گفت: شهروندان برای خرید لوازم مورد نیاز خود به واحد‌های صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به ستاد‌های خبری ازجمله ۱۲۴ و دایره رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به بررسی مساله، اقدام لازم انجام شود.

نزدیک به ۱۲۰۰ واحد صنفی در شهرستان نایین فعالیت دارند.

انتهای پیام/م

بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات  در نایین

برچسب ها: اصناف ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.