وزیر صمت گفت: اجازه نخواهیم داد تا خدای نکرده برخی از افراد از شرایط جدید سوءاستفاده و بخواهند گرانی را به مردم تحمیل کنند.

عینی/ سیدی/ اجازه نمی‌دهیم که سوء استفاده گران، گرانی را به مردم تحمیل کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی وزیر صمت در حاشیه جلسه امروز کمیسیون اقتصادی که پیرامون نظارت بر قیمت‌ها تشکیل شد، اظهار کرد: جلسه امروز به بررسی وضعیت بازار و قیمت‌ها اختصاص داشت که با حضور مسئولان اجرایی برگزار شد.

او افزود: گزارشی که بنده و همکارانم ارائه کردیم حاکی از آن است که در حوزه دخیره کالا چه به لحاظ تولید و چه به لحاظ واردات هیچ مشکلی نداریم.

رحمانی ادامه داد: همچنین بعد نظارتی و جلوگیری از تورم انتزاعی و همچنین تحمیل فضای روانی به مردم مورد بررسی قرار گرفت و سازمان حمایت از مصرف کننده، تعزیرات حکومتی و اصناف گزارش خود را در این زمینه ارائه داده است و اقداماتی را که تاکنون شروع کرده‌اند شرح دادند.

وزیر صمت گفت: اتحادیه‌های صنفی نیز پای کار آمده‌اند و در صورت نیاز نیرو‌های وزارت صنعت نیز وارد عمل خواهند شد تا هیچ فشاری به مردم وارد نشود.

او افزود: اجازه نخواهیم داد تا خدای نکرده برخی افراد از شرایط جدید سوءاستفاده و گرانی را به مردم تحمیل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
عجب.......
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۰۹:۳۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اجازه نمی دهید ؟!!! همین امروز من میخواستم برای جهیزیه ام لباسسشویی بگیرم ک نسبت به 5 شنبه 1 میلیون افزایش قیمت داشته ، چرا تو توهمید ؟ چرا وعده های الکی میدین که حتی خودتون هم بهش عمل نمیکینید
آخرین اخبار