استاندار قزوین از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جمالی پور استاندار قزوین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات گفت: قابل قبول نیست که بالای ۸۰ درصد طرح‌های مصوب کارگروه توسط بانک‌ها رد شود.

جمالی پور افزود: بانک‌ها باید روند خود را اصلاح کنند و اگر در کارگروه مشکلی هست باید در همین جلسه. ستاد تسهیل مورد بررسی قرار گیرد.

او در ادامه از تشکیل کمیته وصول مطالبات بانک‌ها خبر داد و گفت: اگر تولید کننده‌ای تسهیلاتی را گرفته و بازپرداخت نمی‌کند با شناسایی متخلف، مطالبات بانک‌ها را باز پس می‌گیریم.

استاندار با تاکید بر اینکه همه مصوبات در کارگرو‌های استانی باید در کمترین زمان ممکن اجرایی شود گفت: حتی در کارگروه‌های در سطح ملی هم باید جواب نهایت ظرف سه ماه به استان اعلام شود.

جمالی پور افزود: از ابتدای امسال تاکنون تسهیلات پرداختی در حوزه رونق تولید،٢٩١ فقره بود که ٣٣ مورد از آن با ٦٩ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او اضافه کرد: همچنین تا کنون ٣٣ مورد با ٨٤ میلیارد تومان در حوزه بازسازی و نوسازی ماشین آلات واحد‌های صنعتی ، تسهیلات پرداخت شده است .

انتهای پیام/ک

استاندار قزوین از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات انتقاد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار