حاجی زاده گفت:پس از قم با عنایت رهبری به مرور در استان‌های دیگر کنگره شهدا برگزار شد و سال آینده دور دوم از قم آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، احمد حاجی‌زاده رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون فرهنگی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با بیان اینکه نخستین کنگره شهدا در کشور در استان قم با نام شهید زین الدین برگزار شد گفت: پس از قم با عنایت رهبری به مرور در استان‌های دیگر کنگره شهدا برگزار شد و امسال دور اول کنگره‌ها تمام شده و سال آینده دور دوم از قم آغاز خواهد شد.

حاجی زاده با اشاره به ساختار کمیته‌های کنگره‌های شهدای استان قم بیان کرد: ١٧ کمیته زیرمجموعه کنگره شهدای استان تشکیل شده که چهار کمیته اختصاصاً در قم افزوده شده است.

او بر ضرورت جمع آوری آثار و اسناد شهدا تاکید کرد و گفت: آثار شهدا باید به جامعه تزریق شده و همه با فرهنگ شهدا آشنا شوند.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم به بررسی سوابق و برنامه‌های کنگره شهدای دیگر استان‌ها اشاره کرد و افزود: باید از ابتکارات و نوآوری‌های روز در راستای برگزاری کنگره استفاده کنیم تا بتوانیم جوانان را نیز به این کنگره و فرهنگ شهدا نزدیک کنیم.

انتهای پیام/ح

کنگره شهدا همراه با نوآوری برگزار می‌شود

برچسب ها: شهدا ، حوزه علمیه قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مانا
۱۷:۰۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
منکه نویسنده کنگره شهدا هستم ۸ ماه هیچ حق تالیفی دریافت نکردم.
آخرین اخبار