اعطا گفت: شورا پیشنهاد داده که با افراد خاطی در برف روبی دیروز برخورد شود و آن‌ها را عزل کنند.

سخنگوی شورای شهر: شهرداری غافل گیر شد/ پیشنهاد شورا به عزل افراد خاطی در برف‌روبی دیروز/ گزارش کمیته بررسی حذف واژه شهید از تابلو معابر به اتمام رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در پایان جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به عملکرد شهرداری در رویارویی با برف دیروز در مناطقی از تهران در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری در ماجرای برف دیروز آماده نبود و غافلگیر شد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه دیروز افزایش قیمت بنزین و بارش برف همزمان شده بود، گفت: به همین منظور شرایط ویژه‌ای شکل گرفت.

او افزود: شهرداری به ما اعلام کرد که فکر نمی‌کرد در این ماه از سال و این ساعت از روز تا این اندازه برف سنگین بیاید، لذا آماده این شرایط نبود.

اعطا با تأکید بر اینکه این حرف از نظر ما قابل دفاع نیست، گفت: شنیده‌ام که قرارداد ماشین‌های برف‌روبی هم تمدید نشده بود.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری در بارش برف دیروز آمادگی نداشت و نمی‌توان آن را نفی کرد، گفت: البته بخشی از مسدودی معابر در روز گذشته به خاطر اعتراضات به افزایش قیمت بنزین بود که البته پراکندگی آن‌ها متفاوت بود، اما در مجموع این ۲ دست به دست هم داده بودند تا شهر چنین وضعی پیدا کند.

او با تأکید بر اینکه بخشی از مسدودی معابر در روز گذشته به خاطر عدم آمادگی شهرداری بود، گفت: همه موضوع به آن بر نمی‌گردد.

اعطا با اشاره به اینکه امروز حناچی به صورت سرزده به جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر آمد، تصریح کرد: شهردار تهران در این جلسه گزارشی از عملکرد روز گذشته شهرداری را ارائه داد و شورا پیشنهاد داد با افراد خاطی برخورد کند و آن‌ها را عزل کند.


بیشتر بخوانید: مبارزه با فساد در شهرداری مطالبه پایتخت نشینان از شورای شهر


سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه گفت: گزارش کمیته بررسی حذف عنوان شهید از تابلو معابر هم در جلسه هم اندیشی امروز ارائه شد.

او افزود: این کار به صورت دقیق و مستند انجام شده است که گزارش کامل از روند اقدامات این کمیته تهیه شده و صبح امروز در جلسه هم اندیشی تقدیم هیئت رئیسه شد و درخواست کردیم که وقتی هم برای ارائه گزارش در صحن به ما بدهند.

انتهای پیام/

اتمام گزارش کمیته بررسی حذف واژه شهید از تابلو معابر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار