حجت نظری درباره کوتاهی شهرداری‌های برخی از مناطق تهران برای مقابله با برف و یخبندان خیابان‌ها توضیحاتی داد.

آتش زدن اتوبوس در شرایطی که توان تهیه آن را نداریم به نفع  شهر نیست / در برخی مناطق برای مقابله با برف تمهیدات اندیشیده نشده بودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: دیروز اتفاقاتی در تهران رخ داد که از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این اتفاقات در پی افزایش نرخ بنزین رخ داد، گفت: من از مردم خواهش دارم که اعتراض خود را به شکل مسالمت‌آمیز و شیوه‌های دموکراتیک بیان کنند.

حجت نظری با بیان اینکه دیشب تا پاسی از شب در کنار کارکنان شهرداری منطقه ۵ بودم، تصریح کرد: شاهد بودم که اتفاقات ناشی از سوء اعتراضات سبب آتش زدن اتوبوس‌ها و مخازن زباله شده بود.

او افزود: در شرایطی که نمی‌توانیم اتوبوس تهیه کنیم، آتش زدن اتوبوس به نفع شهر نیست و این اتفاق نشان می‌دهد ما باید فضا‌های مشخصی برای اعتراضات مردم داشته باشیم تا شاهد این گونه حوادث نباشیم.


بیشتر بخوانید: تدبیر شورای شهر برای افزایش نیافتن کرایه تاکسی چیست؟


حجت نظری با اشاره به بارش برف در تهران گفت: شهرداری از یک هفته پیش نسبت به این موضوع اطلاع داشت، اما در بعضی از مناطق برای این اتفاق تمهیدات مناسب اندیشیده نشده بود و شاهد افزایش ترافیک بودیم، اگر چه بیشتر مناطق وظایف خود را به درستی انجام داده بودند.

انتهای پیام/

توضیحات عضو شورای شهر تهران درباره کوتاهی مدیریت شهری برای مقابله با برف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار