وزیر کشور گفت: نیرو‌های نظامی خویشتنداری کردند تا به نحو احسن و با شرایط مناسبی اگر تجمعی هست پایان بپذیرد.

عده قلیلی از فضای بوجود آمده سوء استفاده کردندبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: بعد از طرح تعدیل قیمت‌های بنزین متاسفانه عده‌ای با اعلام اینکه نسبت به این موضوع اعتراضاتی دارند در برخی از شهر‌های ما با اقداماتی که انجام دادند مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کردند.

رحمانی فضلی با اشاره به تلاش های نیروهای انتظامی گفت: دیروز با توجه به اینکه دومین روز این موضوع بود نیرو‌های نظامی، و امنیتی و استانداری‌ها خویشتنداری کردند و هدایت کردند، تا به نحو احسن با شرایط مناسبی اگر تجمعی هست پایان بپذیرد.

وزیر کشور افزود: امروز صبح در برخی از شهر‌ها با اعمال برخی از اقدامات کاملا غیرقانونی و قانون‌شکنانه به مراکز عمومی مثل بیمارستان‌ها و جا‌هایی که مردم در آن‌ها بودند صدمه زدند و به اموال عمومی و ماشین‌های مردم خسارت زده و برخی از جاده‌ها را بستند.

رحمانی فضلی یادآور شد: انتظار ما این است این موضوع با اعلام نظر برای اعتراض پایان بپذیرد؛ عده قلیلی از این فضا سوء استفاده کردند و باعث نوعی اضطراب و وحشت شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲۵
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۵:۰۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
عده قلیل منظورتون حداقل 80 میلیون ایرانی هست دیگه درسته ؟که بگیم 80درصدشون زیر خط فقرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
آقایان دوستان انقلابی ، گران شدن بنزین تنها تأثیرش روی این محصول نیست بلکه بطور نسبی در دراز مدت روی تمام کالاها تأثیر خودش میذاره . من از مسئولان عزیز بعنوان یک عضو از طبقه آسیب پذیر جامعه می خواهم که این موضوع را به طریق منطقی و عقلایی مدیریت کنند . صبح روز گران شدن بنزین پیمانکاران سرویس مدارس می گفتند این قیمت دیگر برای ما صرف نمی کند با مابه التفاوت بپردازید ، آزانس ها حتی اسنپ ، شنیدم کارگر ساده که با 15 هزار تومان از اسلامشهر می آمده با 35 هزار تومان سر کار آمده بود و به صاحب کار میگفته دیگه حقوقش مکفی نیست و...
Iran (Islamic Republic of)
علی خدایی
۲۲:۵۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
قیمت بنزین را به حالت قبلی برگردونید و ما یارانه اضافی نمخواهیم همون 45500 کافیه ولی در مورد تورم اقلام اساسی هم باید یک برنامه کاملا درست و خوبی با قاطعیت عمل بکنید. چون اقلام اساسی روز مره را دلالان سو استفاده می کنند .ما از نظام انقلاب اسلامی مان راضی هستیم و باید با این کار های غیره درست را دولت نکند وسپاه پاسداران جلوی کار غلط دولت را بگیرد. چون واقعا خیلی مردم در رنج هستند شاید به گوش بعضی ها ساده بیاد ولی مردم را می شناسم حتا محتاج یک نون ساده هستش در امد کافی ندارد و خدا را شکر کشور ما روتمند هست در کل دنیا جزو پنچ کشوریم باید مردم را ملاحضه کرد و خشنود
آخرین اخبار