رئیس انجمن صنفی جایگاه‌های اختصاصی سیستان و بلوچستان گفت: صف‌های دریافت سوخت در استان پس از سهمیه بندی بنزین و اعلام نرخ‌های جدید آرام و روان است وسوختگیری در جایگاه‌ها جریان دارد.

عیسی شه‌بخش رئیس انجمن صنفی جایگاه‌های اختصاصی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: صف‌های دریافت سوخت در استان پس از سهمیه بندی بنزین و اعلام نرخ‌های جدید طبق روال عادی  سوختگیری در جایگاه های سوخت  آرام و روان جریان دارد.

او افزود: سهمیه بنزین ۶۰ لیتر تا شش ماه دخیره می شود و مردم برای مصرف سهمیه عجله نکنند.

صف‌های دریافت سوخت در سیستان و بلوچستان پس از اعلام نرخ‌های جدید / صف آرام و روان است

او افزود:پس از ساعت ۲۴ بامداد و افزایش نرخ بنزین،  مردم در حال دریافت اولین بنزین ۱۵۰۰ تومانی هستند.

شه بخش عنوان کرد: صف‌های پمپ بنزین در حال حاضر روان است.

صف‌های دریافت سوخت در سیستان و بلوچستان پس از اعلام نرخ‌های جدید / صف آرام و روان است

او گفت: به جایگاه‌ها سرکشی کرده ایم و خوشبختانه تاکنون مورد خاصی در جایگاه‌ها مشاهده نشده است.

صف‌های دریافت سوخت در سیستان و بلوچستان پس از اعلام نرخ‌های جدید / صف آرام و روان است

آرامش و روال عادی توزیع بنزین در سیستان و بلوچستان

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: جایگاه‌های سوخت سیستان و بلوچستان در شرایط عادی بوده و از نظر تامین سوخت مورد نیاز مردم هیچ مشکلی وجود ندارد.

محمدهادی مرعشی ادامه داد: جایگاه داران سوخت در سیستان و بلوچستان همه تلاش خود را برای خدمات رسانی بهتر به مردم انجام می‌دهند.

او   ادامه داد: هیچ یک از جایگاه‌های سوخت در استان با مشکلی در تامین سوخت، عرضه خدمات و فعالیت خود مواجه نیستند.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان نیز گفت: روال عادی توزیع سوخت در جایگاه‌های استان ادامه دارد و هیچ گونه نگرانی بابت تامین سوخت مورد نیاز بویژه بنزین در این استان وجود ندارد.

محمد کهنسال ادامه داد: هم اینک به اندازه کافی بنزین مورد نیاز در جایگاه‌های سوخت ذخیره شده است.

او  بیان کرد: دولت با تمام توان به دنبال رفاه و تامین معیشت مردم است و بدون شک برنامه‌های حمایتی و جبران این افزایش قیمت را در برنامه کاری خود در اسرع وقت دارد.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

دولت با وجود داشتن مجوز قانونی در ۶ سال گذشته تنها ۲ بار اصلاح قیمت بنزین را انجام داد و منابع حاصل از آن نیز عمدتا صرف حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شد

در پی اعلام سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت ان دولت نیز طرحی را مبنی بر حمایت معیشتی و اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین در راستای اجرایی شدن مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه صادر کرد.

شرط رئیس جمهوری برای اجرای طرح حمایت معیشتی و اصلاح قیمت بنزین این بود که حتما همه منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین عینا به مردم بازگردد.

بر اساس این طرح بیش از ۱۸ میلیون خانوار که جمعیتی حدود ۶۰ میلیون نفر را شامل می‌شود مشمول اجرای این طرح حمایتی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Iran
۱۳:۱۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
دیگه مسافرت هم نمیتونیم بریم.مردم ایران اماده ی موج جدید گرانی ها باشید
آخرین اخبار