از زمان تولد پیامبر، ماموریت کامل کردن عقل ها آغاز شد تا به دست فرزند غائبش به اوج خود برسد.

بزرگترین ماموریت پیامبر، بیدار کردن و کامل کردن عقل هاست.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر بزرگ اسلام و فرزند بزرگوار ایشان  امام جعفر صادق علیه السلام، رییس مکتب جعفری گفت :پیامبر ما پیامبر جامع الکمالات بود . ایشان اسوه حسنه برای همگان است . فرزند برومند ایشان نیز نقش مهمی در کنار زدن غبار های جهالت بنی عباس و بنی امیه در اسمان اسلام بود. ایشان بعد از پیامبر دومین احیاگر بزرگ دین اسلام هستند.بعد از قرن ها ، انقلاب ما مدیون همه ائمه و پیامبر است اما بیشتر از همگان مدبون دو بزرگ است ، یکی امام حسین علیه با گسترش فرهنگ شهادت و امام جعفر صادق با گسترش علم و آگاهی.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد:پیامبران امده اند تا عقل هارو بیدار کنند وزمان ظهور حضرت مهدی عج یکی از بزرگترین کارهایی که در ان زمان انجام میشود عقل ها به اوج کمال می رسد . همه به جای ظلم و فحشا و غارت در انجام نیکی و فضایل خدمت می کنند.
وی از تمامی اصحاب علم و دانش فرهنگ خواست که همت خود را جمع کنند که بازهم دنیای بزرگ مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران به قطب علم اموزی و خردمندی جهان تبدیل شود و گفت : بزرگترین دانشمندان جهان در قرن های گذشته از مسلمانان بود و همان طور که پیامبر اسلام به مبارزه با جهالت پرداخت ، وظیفه ما نیز هست که الویت خود را علم و دانش قرار دهیم.

وی اظهار کرد : عدالت خواهی و مبارزه با فساد یک استراتژی انقلاب اسلامی از گذشته تا اکنون است. همه مسئولین و مردم باید برای این دو اصل تلاش کنند تا در جای جای کشور محقق شود. باید روحیه انتقاد پذیری را افزایش دهیم. 

وی افزود: ارز ما مانند  ناموس ماست، مبادا آنان را نادیده گیریم. این سرمایه ملی حکم خون یک ملت را دارد، نباید خون مردم نادیده گرفته شود.مبادا مسئولین ما بر دو قطبی کردن جامعه تلاش کنند چراکه اینجا جامعه و میهن یک پارچه اسلامی در سایه مقام معظم رهبری است.

امام جمعه شهر اراک با محکوم کردن جنایت های اخیر اسراییل گفت : مقاومت اسلامی با قاطعیت پاسخ آنان را داد.  پاسخ این جنایت ها چیزی جز مقاومت نیست و راه رسیدن به موفقیت است

انتهای پیام / الف

خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.