جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: باند ۴ نفره سارقان شب‌رو در منطقه طرقبه شاندیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرتیپ ابراهیم قربانزاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به دنبال سرقت‌های سریالی در طرقبه شاندیز، دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع به فرماندهی انتظامی بینالود صادر شد.

او ادامه داد: ماموران انتظامی بینالود به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره‌زنی ۲ تن از عاملان سرقت و محل نگهداری اموال مسروقه در روستای ویرانی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه ۲ متهم موردنظر را دستگیر و در بازرسی از محل، مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل فرش، تلویزیون ال سی دی، انواع باند و ضبط خودرو، تعدادی ذخیر کننده دوربین و پخش دیجیتال، یخچال، آبسردکن، موتور کفکش آب، بالابر صنعتی بزرگ ساختمان، جاروبرقی و ابزار آلات نجاری کشف کرد.

قربانزاده افزود: متهم ۳۵ ساله و همدست او که زنی ۳۱ ساله بود دارای سابقه کیفری بوده و در تحقیقات اولیه به سرقت‌های متعدد اعتراف کردند، پلیس در ادامه بررسی‌های این پرونده ۲ همدست ۳۲ و ۳۳ ساله متهمان را نیز شناسایی و دستگیر کرد.

او ادامه داد: اعضای این باند تا کنون به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، اما با توجه به میزان کشف اقلام سرقتی احتمال می‌رود تعداد سرقت‌های انجام شده توسط متهمان به حدود ۳ برابر اعترافاتشان برسد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تحقیقات پرونده با دستورات تخصصی مراجع قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام//ف. ش


اعتراف ۴ سارق شب‌های طرقبه شاندیز به ۳۰ فقره سرقت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.