معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: سرخس قطب انرژی گازی استان است و خراسان رضوی با هدف پرهیز از خام فروشی گوگرد سرمایه‌گذاری متنوعی در این منطقه انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه پیگیری پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سرخس با اشاره به ظرفیت گسترده سرخس، گفت:  سرخس قطب انرژی گازی استان محسوب می‌شود و خراسان رضوی با هدف پرهیز از خام فروشی گوگرد اقدامات و سرمایه‌گذاری متنوعی در سطح شهرستان انجام داده است.

او ادامه داد: سرخس علاوه بر برخورداری از منطقه ویژه اقتصادی، در حوزه‌های مختلفی از جمله خدمات فنی و مهندسی در بخش انرژی و پالایش گاز استعداد فراوانی دارد که باید از این ویژگی‌ها نهایت بهره‌برداری انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به مزیت سرخس و اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در این شهرستان، گفت: با پیگیری تفاهم‌نامه‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرستان می‌توان ضمن بهره‌برداری از مزیت‌های بی نظیر، زمینه افزایش اشتغال در این شهرستان را ایجاد نمود.

در این جلسه ۶ طرح سرمایه‌گذاری گوگردی در مجاورت پالایشگاه خانگیران سرخس با حجم ۱۵۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و ۳ میلیون یورو ارزی با هدف تولید گرانول اوره با پوشش گوگردی، پاستیل گرانولی، گوگرد بنتونیت و میکرونیزه و گوگرد مکعبی مورد پیگیری قرار گرفت.
 
انتهای پیام//ف.س
 
 

برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه جهت توسعه سرخس

برچسب ها: گاز ، استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.