رونمایی از پلتفرم جدید پرداخت فیسبوک + تصویر

فیسبوک با پلتفرم Facebook Pay روش جدیدی برای پرداخت آنلاین به خود و شرکت‌های زیرمجموعه‌اش اضافه کرده است.

روش جدید پرداخت در فیسبوک و شرکت‌های زیرمجموعه آن با Facebook Payبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیسبوک از بستر پرداخت جدیدی با هدف آسانتر کردن ارسال پول آنلاین، رونمایی کرده است. پلتفرم Facebook Pay نه تنها در شبکه‌های اجتماعی بلکه در واتس‌اپ، مسنجر و اینستاگرام نیز کار خواهد کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا منابع مالی را به دوستان و مخاطبان خود در هر یک از این برنامه‌ها انتقال دهند. این شرکت می‌گوید "تجربه پرداخت راحت، ایمن و مداوم" را در بین همه این سرویس‌ها ارائه می‌دهد، تا اطلاعات کاربر ایمن باشد و محافظت شود.


بیشتر بخوانید: لایک‌‌های اینستاگرام از هفته آینده ناپدید می‌شود


پس از انتخاب روش پرداختی که دوست دارید، Facebook Pay بلافاصله کار خواهد کرد، به این معنی که نیازی به ورود مجدد اطلاعات پرداخت برای هر تراکنش نیست. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که آیا Facebook Pay را محدود به برنامه‌های خاص کرده یا تاریخچه پرداخت خود را مشاهده کنند. همچنین کاربران این پلتفرم می‌توانند روش‌های پرداخت را مدیریت کرده و تنظیمات خود را در یک مکان واحد به‌روز کنند.

روش جدید پرداخت در فیسبوک و شرکت‌های زیرمجموعه آن با Facebook Pay


بیشتر بخوانید: مدیریت بهتر حساب کاربری با قابلیت جدید اینستاگرام


راه اندازی Facebook Pay در آمریکا

پلتفرم Facebook Pay این هفته در مسنجر و فیسبوک در آمریکا راه اندازی می‌شود. قابلیت‌های آن شامل جمع آوری کمک‌های مالی، خرید درون برنامه‌ای، خرید بلیط رویداد‌های مختلف، پرداخت‌های شخص به شخص در مسنجر و خرید از صفحات و مشاغل منتخب در فیسبوک می‌شود.

این شرکت می‌گوید که Facebook Pay به مرور زمان در واتس‌اپ و اینستاگرام اضافه می‌شود، اما دقیقاً زمان دقیقی برای این اتفاق توسط شرکت تایید نشده است. پتلفرم Facebook Pay از عمده کارت‌های اعتباری بانکی و همچنین PayPal پشتیبانی می‌کند و به همراه Stripe و سایر شرکت‌های پرداختی، پردازش معاملات را انجام می‌دهد. این خبر پس از چند هفته سخت برای سایر پروژه‌های مالی فیسبوک، که یکی از آن‌ها Libra است منتشر شده است. به دلیل مشکلاتی که برای این پروژه رخ داده بعضی از پشتیبانان آن از دست رفته‌اند.


بیشتر بخوانید: نرم افزار ویرایش ویدیو اینستاگرام به صورت آزمایشی عرضه شد


این شرکت در وبلاگ راه اندازی خود تاکید کرده است که Facebook Pay بر روی زیرساخت‌های مالی و مشارکت‌های موجود ساخته شده است و از شبکه Calibra و Libra جدا است.

انتهای پیام/

روش جدید فیسبوک برای پرداخت آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار