مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از جذب ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۲۲ مورد قرارداد در راستای اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی منعقد شده است که ۱۲۰ میلیارد ریال آن جذب گردید.

او با بیان اینکه امسال ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به این استان تخصیص یافته است خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

محمدی مقدم اضافه کرد: این اعتبارات در راستای اجرای ۲۰۰ پروژه منابع طبیعی در سه بخش مکانیک، بیومکانیک و بیولوژیک در عرصه‌های مرتعی، جنگلی و حوزه‌های آبخیز شهرستان‌های ۱۰ گانه استان هزینه خواهد شد.

او ادامه داد: تاکنون در مجموع ۱۲۷ مورد قرارداد از محل اعتبارات ملی و استانی به منظور اجرای پروژه‌های منابع طبیعی در بخش‌های جنگل، مرتع، آبخیزداری، روابط عمومی، مطالعات، آموزش و ترویج و ... منعقد شده است.

انتهای پیام/خ

انعقاد ۱۲۷ مورد قرارداد به منظور اجرای پروژه‌های منابع طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.